    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea Bank - lokaty nieodnawialne
    Date: Mon, 11 Mar 2013 23:28:09 +0100

    news:khldr7$1bj$1@news.icpnet.pl...

    > a jeżeli lokata jest nieodnawialna to będzie jeszcze lawina telefonów z
    > banku IB/GO/OO

    Email oczywiście przyszedł - jak napisałeś, na długo przed
    zakończeniem lokaty, więc to nie jest dobry wskaźnik, gdyż
    mają sporo czasu, żeby coś pogrzebać.

    Co do telefonów, to stale byłem nimi molestowany (średnio
    co dwa tygodnie jakaś lokata w IB mi się kończyła), natomiast
    rzeczywiście ostatnio przestali dzwonić, co mnie zdziwiło
    i ucieszyło. "Niedzwonienie" nie dotyczyło tylko tej jednej lokaty,
    ale też kilku wcześniejszych, które zakończyły się poprawnie.

    Wniosek: jeśli komuś mocno zależy na terminowym zakończeniu
    określonej lokaty, to chyba najlepiej jak sprawdzi dzień przed.