eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Idea Bank] Jak w nowym systemie wyłączyć odnawialność lokaty? › Re: [Idea Bank] Jak w nowym systemie wyłączyć odnawialność lokaty?
  • Data: 2015-12-30 22:23:59
    Temat: Re: [Idea Bank] Jak w nowym systemie wyłączyć odnawialność lokaty?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie też zaskoczył brak opcji umożliwiającej wyłączenie odnawialności, która
    do niedawna była.
    Pocztą wewnętrzną dostałem odpowiedź, że jest to możliwe tylko przez
    konsultanta.
    Wg mnie marketingowcy wymyślili by w ten sposób utrudnić odpływ lokat, nie
    łamiąc przy tym regulaminu, który pozwala na wyłączenie odnawialności, ale
    nie precyzuje sposobu w jaki sposób można tego dokonać..

    Coraz bardziej Idea przypomina, nie bank, ale szulernie i oszusta. Idea to
    standardy Getinowe, czyli tak kombinowac, zeby ograc klienta. Efektem tych
    dzialan bedzie to, ze klient dwa razy dluzej zastanowi sie, gdzie zalozyc
    lokate, i beda musieli duzo wiecej zaplacic za lokate niz konkurencja.