  • Data: 2019-05-04 18:21:12
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 May 2019 01:53:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "Szymon" qaf8sq$8ko$...@n...news.atman.pl...
    > Nie? -- aby nie lać wody... ;)

    > W mojej szkole na maturalnym egzaminie z angielskiego bywał
    > (oczywiście razem z innymi nauczycielami) nauczyciel matematyki,
    > który od czasu do czasu zauważał, że ani trochę nie zna angielskiego...
    > Oceniał (jak sam wyjaśniał) pewność siebie ucznia, płynność wypowiedzi itp... ;)

    https://www.legimi.pl/ebook-krazownik-spod-somosierr
    y-karol-olgierd-borchardt,b156880.html

    Przeczytajcie fragment Egzamin.

    taki numer, to można też z Ideą-BFG pokombinować.

    > Nie łatwiej utwierdzić władzę i rozbroić LCzarneckiego
    > w ciągu kolejnych lat kolejnej kadencji parlamentu?...
    >
    > IMO teraz jest zły moment na PiSowskie rozbrajanie
    > kogoś takiego, jak LCzarnecki... Ale może mylę się
    > straszliwie...

    Moze sie mylisz ... bo wlasnie swietny moment - kapitaly banku takie,
    ze nie ma prawa dzialac, i to nie z winy KNF, ktora podnosi wymogi,
    tylko z winy LC, bo oszukiwal w bilansie.

    No moze nie LC, tylko prezesa, ale czy LC tego nie wiedzial ?

    I to w trosce o obywateli i ich pieniadze :-)
    Pytanie tylko kto ma lepsza propagande i kto odniesie z tego wieksza
    korzysc wyborcza :-)

    J.