  • Data: 2019-05-13 14:01:52
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 maja 2019 20:59:27 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > 2. z ciekawości wziąłem opcję dla biznesu

    To masz tutaj dodatkowy 0,1% na szalkę N26 przy ważeniu z rewolwerem.
    Rzuciłem okiem - zastrzegają, że większość wydatków na być biznesowych, a prywatne
    najlepiej robić kartą maestro - tyle że dla rezydentów PL jej nie wydają. Czy będą
    sprawdzać - kto wie...

    Nie wiem, czy w bankowości w DE też jest tak duża różnica w prawach dla klientów
    "fizoli" oraz "DG" jak w PL.
    W PL w rezultacie US nie zabrania wykorzystywania rachunku "fizolskiego" (czy też KK)
    do rozliczeń związanych z DG - ale zabraniają tego banki w regulaminach.