  • Data: 2019-05-03 13:35:36
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W N26 masz po angielsku, a przy weryfikacji powtarzając "do you speak polish?" i
    ew. "next please" załatwisz w końcu sprawę po polsku.

    N26 mam! I potwierdzam że jest w porządku. Założyłem dla braku pytań DCC
    i działa jak należy.

    Co więcej - nie ma już konieczności gadania z czynnikiem białkowym.
    Weryfikacja idzie całkiem przez aplikację - zdjęcie dowodziku potem
    zaraz selfie i voila!

    > A jak już trzymać kasę w walucie to lepiej poza systemem bankowym PL, na wypadek
    scenariusza grecko-cypryjskiego i wypłat po 100zł dziennie...

    Na taki scenariusz lepsza jest skarpeta i gotówka chyba.

    Kolega założył konto w banku na Kajmanach i przelał tam sporo kasy. Nie
    był to akurat dobry pomysł, bo po niedługim czasie ten bank został
    oskarżony o pranie pieniędzy. Wszedł tam prokurator, bank zamknął aż się
    postępowanie skończy. A kiedy i z jakim skutkiem tego nikt nie wie.
    Moja hipoteza mówi że to było działanie ukartowane, znaczy te oskarżenie
    i zamknięcie.

    Marvin