  • Data: 2002-10-15 11:19:21
    Temat: Re: INVEST konto START
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mam, testowalem. Dziala (miej wiecej :)). W miare ladnie wyglada.
    > Nic specjalnego, ale uzywac sie da. Bezpieczenstwo ok, jesli dba sie o
    > swoj komputer (klucz na dyskietce lub dysku).
    > --
    > Wojtek Frabinski        ICQ 50443653
    > w...@a...net.pl   GG  212730
    > Moja strona Meat Loafa  http://www.meatloaf.3a.pl/
    > Galeria kart bankowych  http://www.karty.3a.pl/
    > Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

    Hm..
    wchodze na strone: www.investkonto.pl
    gdzie 'teoretycznie' mozna skonfigurowac
    zarzadzanie kontem przez internet/wap/sms..

    i jedny dzialajacy link to 'informacje'. -?
    logowanie i rejestracja sa ..
    czy tez moze lepiej powiedziec 'nie ma'?

    Nie wiem co o tym myslec,
    czy usluga ta dziala zgodnie z wlasnym humorem,
    czy to chwilowa (jednorazowa) sytuacja
    a moze to ja mam cos zle skonfigurowane?

    Hm
    Dziekuje za wszelka pomoc i informacje.