eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki!!! INTELIGO pobiera PROWIZJĘ za wypłatę w bankomacie WŁASNEJ sieci :) › Re: !!! INTELIGO pobiera PROWIZJĘ za wypłatę w bankomacie WŁASNEJ sieci :)
  • Data: 2005-05-02 09:26:30
    Temat: Re: !!! INTELIGO pobiera PROWIZJĘ za wypłatę w bankomacie WŁASNEJ sieci :)
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-05-02 11:19- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    MebleDlaBiura.pl, wyłuszczający(a) się następująco:
    > Sprawdźcie historię swojego rachunku :))))
    > Za wypłatę w bankomacie własnej sieci (pko bp) pobrali mi 6,96 PLN.
    >
    > kocham ich po prostu
    > Piotrek.

    Zanim coś wyślesz, warto przeczytać posty z ostatnich kilku dni.
    Wiedziałbyś, że nie tylko Ciebie to trafiło i bardziej optymistycznie
    patrzyłbyś na świat...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****