  • 11. Data: 2003-04-10 08:52:49
    Temat: Re: INTELIGO i Euronet .... ehhhhh
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    nie RSA a Vasco!
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2003-04-10 09:39:57
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "g a v r o n" <i...@H...data.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak wykorzystujesz konto, ale może rozważ to co ja knuję:
    > - konto firmowe 'Plus Konta Biznes' w Volkswagen Bank Direct (koszt
    > całkowity 3 PLN/miesiąc czyli 36PLN rocznie za token).

    Jesteś pewien że tylko tyle ? Z tego co wyczytałem składnieniem konta
    firmowego jest e-direct w 3 pakietach do wyboru z których najtańszy standard
    to 10 zł / miesiąc. Ale ta ich strona jest trochę nieuporządkowana więc mogę
    się mylić ... Jeśli tak to już wolę telepekao24 + Eurokonto (chociaż te 5%
    jest ciekawe..). Coś czuję że i tak nie zejdę z kosztami poniżej 20
    zł/miesiąc bez względu na jakąkolwiek ofertę któregokolwiek banku. Czy to
    zedrą na bankomatach, czy na przelewach do ZUS i US, token to i tak wezmą
    swoje :-) A nawet jeśli nie w tym momencie to napewno po jednostronnej
    zmianie umowy za 2 3 tyg :-). Tylko nie piszcie mBank bo prokurator ściga
    jednego gościa co założył tam konto i zrobił mnie w kunia na Allegro. Nie
    wiem jak to się skończy ale do tego czasu ten bank jest u mnie pod znakiem
    zapytania (co nie znaczy że coś jest nie tak).

    http://www.vwbankdirect.pl/indexpluskonto.html

    Pozdrawiam

    g a v r o n

  • 13. Data: 2003-04-10 20:24:44
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > nie RSA a Vasco!

    Hm, może zmienili ?
    Leży przede mną taki jeden czerwono-niebieski z napisem RSA SecurID (R) a
    cyferki z niego działają na stronach VW :-)

    TomekD

  • 14. Data: 2003-04-12 09:20:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Sprawdz firmowe w MultiBanku i mBanku, sa naprawde OK.

    A ja sobie nawet chwalę Nordeę. Co prawda przelewy kosztują, ale za to
    potwierdzenia transakcji zawierają wszystko, czego potrzeba.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2003-04-12 09:44:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:

    > A ja sobie nawet chwalę Nordeę.

    A fakt, zapomnialem o nich. Nordea faktycznie ma dosc dobra oferte dla firm
    (takze spolki).

  • 16. Data: 2003-04-14 12:34:27
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 10 Apr 2003 22:24:44 +0200, "TomekD"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Leży przede mną taki jeden czerwono-niebieski z napisem RSA SecurID (R) a
    >cyferki z niego działają na stronach VW :-)

    przeoczyłem. Było tak:

> [...]
    >nacodzień działa niezawodnie, używa tokenów RSA (poszukaj wątków o
    >'rozsynchronizowanych' chińskich tokenach Telepeakao24), ma miłe

    VW mi umknęło a odpowiadałem mając na myśli Telekakao.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski