    From: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO i Euronet .... ehhhhh
    Date: Thu, 10 Apr 2003 11:39:57 +0200

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b71gre$opv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "g a v r o n" <i...@H...data.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak wykorzystujesz konto, ale może rozważ to co ja knuję:
    > - konto firmowe 'Plus Konta Biznes' w Volkswagen Bank Direct (koszt
    > całkowity 3 PLN/miesiąc czyli 36PLN rocznie za token).

    Jesteś pewien że tylko tyle ? Z tego co wyczytałem składnieniem konta
    firmowego jest e-direct w 3 pakietach do wyboru z których najtańszy standard
    to 10 zł / miesiąc. Ale ta ich strona jest trochę nieuporządkowana więc mogę
    się mylić ... Jeśli tak to już wolę telepekao24 + Eurokonto (chociaż te 5%
    jest ciekawe..). Coś czuję że i tak nie zejdę z kosztami poniżej 20
    zł/miesiąc bez względu na jakąkolwiek ofertę któregokolwiek banku. Czy to
    zedrą na bankomatach, czy na przelewach do ZUS i US, token to i tak wezmą
    swoje :-) A nawet jeśli nie w tym momencie to napewno po jednostronnej
    zmianie umowy za 2 3 tyg :-). Tylko nie piszcie mBank bo prokurator ściga
    jednego gościa co założył tam konto i zrobił mnie w kunia na Allegro. Nie
    wiem jak to się skończy ale do tego czasu ten bank jest u mnie pod znakiem
    zapytania (co nie znaczy że coś jest nie tak).

    http://www.vwbankdirect.pl/indexpluskonto.html

    Pozdrawiam

    g a v r o n