  • 1. Data: 2004-11-29 19:49:21
    Temat: INTELIGO - Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być zrealizowana.
    Od: SID <s...@g...pl>

    INTELIGO - Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być
    zrealizowana.

    Czy to tylko mój problem dzisiaj, czy szerszy ?

    SID

    PS. 14 dzień oczekiwania na kartę kodów praktycznie minął

  • 2. Data: 2004-11-29 20:07:55
    Od: "KrzysiekRR" <t...@i...pl>

    Użytkownik "SID" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czy to tylko mój problem dzisiaj, czy szerszy ?
    >
    > SID
    >
    > PS. 14 dzień oczekiwania na kartę kodów praktycznie minął

    Witam

    Obawiam się, że to tylko Twój problem... sądząc po ilości Twoich postów na
    temat okropnego Inteligo nie jedyny
    Sprawdziłem kilka różnych operacji, poprzelewałem kasę... działa

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 3. Data: 2004-11-29 20:42:18
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    KrzysiekRR wrote:

    > Obawiam się, że to tylko Twój problem... sądząc po ilości Twoich postów na
    > temat okropnego Inteligo nie jedyny
    > Sprawdziłem kilka różnych operacji, poprzelewałem kasę... działa

    Potwierdzam, dzisiaj przez caly dzien ok 30 roznych operacji (w roznych
    porach dnia) bez najmniejszego problemu (a w mBanku maja zastoj :)).

    Najwidoczniej SID ma prawdziwy problem. Koniecznie chce udowodnic jakie
    to Inteligo niedobre :)

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 4. Data: 2004-11-29 20:42:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik SID napisał:

    > INTELIGO - Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być
    > zrealizowana.
    >
    > Czy to tylko mój problem dzisiaj, czy szerszy ?
    >
    > PS. 14 dzień oczekiwania na kartę kodów praktycznie minął

    To za kare. Podpadles i teraz Inteligo proboje dac Ci delikatnie do
    zrozumienia, zebys sobie polazl.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-11-29 20:49:29
    Od: "KrzysiekRR" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > To za kare. Podpadles i teraz Inteligo proboje dac Ci delikatnie do
    > zrozumienia, zebys sobie polazl.
    >
    > Bartol

    ROTFL :-))))))))))

    KrzysiekRR

  • 6. Data: 2004-11-30 10:54:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Bartol Partol wrote:
    > To za kare. Podpadles i teraz Inteligo proboje dac Ci delikatnie do
    > zrozumienia, zebys sobie polazl.

    to wyglada na objawy działania konia trojanskiego - po przechwyceniu loginu i
    hasla a potem kodu jednorazowego przerywa polaczenie i z uzyskanych danych
    pozwala skorzystac autorowi.
    takich objawow nie nalezy lekcewazyc tylko szybko ten stracony kod wykorzystac
    lub dzwonic do banku i blokowac karte kodow
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-12-01 14:56:21
    Od: Peet <w...@o...pl>

    SID wrote:

    > PS. 14 dzień oczekiwania na kartę kodów praktycznie minął
    A ja mam jeszcze 16 kodów do wykorzystania a już przysłali mi nową kartę.