eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO › Re: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: Mon, 4 Mar 2002 15:47:29 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <a601lu$jc7$1@news.tpi.pl>
    References: <a5vu5p$dr5$1@news.tpi.pl> <3...@t...net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1015253502 19847 213.25.209.18 (4 Mar 2002 14:51:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Mar 2002 14:51:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:167765
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:3525764269.20020304153217@toya.net.pl...
    >
    > oczywiscie; przeciez nigdzie nie jest napisane, ze odpowiedz z banku
    > musi zawierac roztrzygniecie reklamacji.
    >

    Dziekuje za list zyczymy milego oczekiwania na rozstrzygniecie reklamacji,
    do tego czasu nie mozecie Panstwo wystepowac o wszczecie postepowania do
    Arbitra Bankowego ;). Do sadu chyba tez nie ma sensu, bo co zaskarzyc skoro
    nie ma decyzji ;).

    >
    > Zawsze to jakas odpowiedz ;), ale nie sadze by regulaminy tych
    > bankow przewidywaly mozliwosc zlozenia skargi zawierajacej roszczenie
    > finansowe kanalem, w ktorym dziala autoresponder.
    >
    [...]
    >
    > Niekoniecznie, zawsze mozna poczekac do zakonczenia postepowania
    > reklamacyjnego.
    >

    Hm, mozna skladac reklamacje telefonicznie np. Citi [bank wybralem
    specjalnie, bo juz wiele razy bylo o tym jak reklamacje sa tam przyjmowane
    ;)]. Przez telefon rozmawiasz z czlowiekiem, on mowi 'reklamacja przyjeta,
    rozpatrzymy ja'. Wg. Twojej interpretacji klient nie moglby wystapic do
    Arbitra przez rozstrzygnieciem... tylko ze ta skarga nie zostala odnotowana
    w systemie. Jej jedyny slad istnienia jest na tasmie, a trudno bedzie ja
    odnalezc po kilku miesiacach gdy klient zadzwoni ponownie zapytac ci z jego
    reklamacja ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1