  • Data: 2005-03-01 14:37:27
    Temat: Re: [ING] źle się dzieje
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Jakie zle sie dzieje? Do tej pory bylo po zlotowce - ja uwazam, ze
    > super sie dzieje, bo w koncu zeszli z cenami! :)

    sprawdzilem pełną wersję TOiP i przelew za 0zl jest równiez w "Taryfie
    0"
    - żeby było ciekawiej to za darmo mogę zrobić przelew z ING do innego
    banku ale z ING do ING to kosztuje 1 PLN przez internet lub 3 PLN
    jesli zadysponuje w oddziale.

    Wiec jesli gdzies sie zle dzieje to w glowach tych co wymyslaja
    promocje
    - przelew do inengo banku darmo a do wlasnego platny :-))))
    *** blad ***
    PS ciekawe kiedy poprawia cos w ING w zleceniach, ktorych nie dea sie
    uzywac bo kazda zmiana zlecenia jest platna !