  • 21. Data: 2005-03-18 10:22:26
    Temat: Re: ING wprowadza prowizje od przelewów
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kowalski napisał(a):

    >> od nowego roku?
    >
    > 2006

    Aha, po prostu nie za bardzo wiedziałem co myśleć, jeśli mi ktoś w marcu
    mówi, że od nowego roku cośtam cośtam. ;-)

  • 22. Data: 2005-03-18 10:30:41
    Temat: Re: ING OBNIZA prowizje od przelewów
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A faktycznie, dzięki za doprecyzowanie. :-)
    >
    > Ale mimo wszystko - dostęp do darmowych wpłat i wypłat gotówkowych w
    > każdym oddziale, darmowe przelewy... Jestem pod wrażeniem. A te 50
    > promili to można wybaczyć. ;-)

    Jeśli się nie mylę to OKO możesz mieć tylko jedno, a eMax+ trzy. I w
    ten sposób masz w mBanku trzy wypłaty w miesiącu, a w ING jedną.

  • 23. Data: 2005-03-18 10:42:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jureq said the following On 2005-03-18 11:30:
    [...]

    > Jeśli się nie mylę to OKO możesz mieć tylko jedno, a eMax+ trzy. I w
    > ten sposób masz w mBanku trzy wypłaty w miesiącu, a w ING jedną.

    2 w w jednej walucie.
    KJ

  • 24. Data: 2005-03-18 10:58:44
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Kowalski" <b...@a...ru> napisał w wiadomości

    > zapomniałem dodać że studentów ograniczaja do 26 roku życia - ale to
    > akurat mało istotne (tylko 4 zł zeta miesięcznie więcej, większe znaczenie
    > ma dla mnie cena przelewu bo robie ich bardzo dużo)
    > z ciekawszyzh rzeczy powiem iż od nowego roku zmieniają oprocentowanie
    > rachunków (większości) na 0,00% miesięcznie ;)

    To akurat popieram.
    Po co udawac ze placi sie jakies odsetki gdy ich wysokosc < 3 % rocznie.
    Zawracanie glowy z tymi 10 groszami na miesiac i niepotrzebne
    obciazenie serwera raz w miesiacu by to wszystko przeliczal.

    PiotR

  • 25. Data: 2005-03-18 12:05:42
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-18 09:31 :
    > Ja tak obok tematu. W szoku jestem, gdy zobaczyłem, że OKO ING jest
    > lepsze/tańsze od eMax plus w mBanku.
    >
    > oprocentowanie: oba rachunki 5,30
    > jeden przelew w miesiącu w mBanku: 0,00(wewnętrzny)/0,50 PLN
    > jeden przelew w miesiącu w ING: zawsze 0,00 PLN
    > dodatkowo w ING można dokonywać wpłat gotówkowych a zamiast przelewu
    > dokonać gratisowej wypłaty gotówkowej...

    Ale następny przelew/wypłata z OKO kosztuje 10zł.
    w.

    --
    Wolę mieć legalnego Windowsa
    niż kradzionego Linuksa

  • 26. Data: 2005-03-18 12:07:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > Ale następny przelew/wypłata z OKO kosztuje 10zł.

    Jeśli nie masz konta w ING. Jeśli masz - także 5 PLN.
    Poza tym nie zamierzam korzystać z tej funkcjonalności. :-)

  • 27. Data: 2005-03-18 12:11:03
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-18, Kowalski <b...@a...ru> wrote:

    > 2006
    Od 29 marca dokładniej roku Pańskiego 2005 - przynajmniej tak mam napisane w
    cenniku kóry wczoraj dostałem..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 28. Data: 2005-03-18 12:39:54
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d1ea2t$eil$...@n...elsat.net.pl, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    > A faktycznie, dzięki za doprecyzowanie. :-)
    >
    > Ale mimo wszystko - dostęp do darmowych wpłat i wypłat gotówkowych w
    > każdym oddziale, darmowe przelewy... Jestem pod wrażeniem. A te 50
    > promili to można wybaczyć. ;-)

    No nie, wybaczysz 50 promili? Przecież to 5%!
    Ja bym nie odpuścił :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 29. Data: 2005-03-18 12:59:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Miroo napisał(a):

    > No nie, wybaczysz 50 promili? Przecież to 5%!
    > Ja bym nie odpuścił :)

    No faktycznie. Ale to tylko z mojej miłości dla promili. ;-)

  • 30. Data: 2005-03-18 13:48:57
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-18 13:07 :

    > Jeśli nie masz konta w ING. Jeśli masz - także 5 PLN.
    > Poza tym nie zamierzam korzystać z tej funkcjonalności. :-)

    No właśnie, a konto jest chyba min. 4 zł. W mBanku konto jest za darmo.
    w.