  • 1. Data: 2006-08-05 19:36:14
    Temat: ING - tym razem admini to kretyni
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Po tym jak serwis całkowicie przestał działać z Operą9, to admini jeszcze go
    pogrążają.

    Tak oto reagują na kontakt z @gmail.com:
    Technical details of permanent failure:
    PERM_FAILURE: SMTP Error (state 8): 554 Connection from 64.233.182.186 rejected
    for policy reasons. Host found in DNS blacklist at dnsbl.sorbs.net

  • 2. Data: 2006-08-05 19:48:40
    Temat: Re: ING - tym razem admini to kretyni
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> writes:

    > Po tym jak serwis całkowicie przestał działać z Operą9, to admini jeszcze go
    > pogrążają.

    No niestety muszę potwierdzić, że są problemy z najnowszą operą.
    U mnie coprawda jakoś działa działa, ale muszę się napocić, żeby wstukać
    swoje hasło...

    --
    jimmij

  • 3. Data: 2006-08-05 20:12:25
    Od: Piotr Wydymus <m...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

> [...]
    > PERM_FAILURE: SMTP Error (state 8): 554 Connection from 64.233.182.186
    > rejected for policy reasons. Host found in DNS blacklist at

    U mnie działa bez problemu.

    Opera 9.0, Linux 2.6.16.23-1, Java Sun 1.5.0.06.

    --
    Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
    GG: 2904275

  • 4. Data: 2006-08-05 20:25:28
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PERM_FAILURE: SMTP Error (state 8): 554 Connection from 64.233.182.186
    > rejected for policy reasons. Host found in DNS blacklist at

    Co jest nie tak w tej odpowiedzi? IMHO jest jak najbardziej OK. Wszak
    gmail jest na spamerskiej czarnej liście
    http://www.nl.sorbs.net/
    http://www.dnsstuff.com/tools/ip4r.ch?ip=64.233.182.
    186
    i podobnie reagować powinien każdy admin.
    Address:64.233.182.186
    Record Created:Sat Apr 22 04:30:03 2006 GMT
    Record Updated:Mon Jul 17 15:26:09 2006 GMT
    Additional Information:
    [64.233.182.186]) by send.it.helsinki.fi (8.13.7/8.13.7) with ESMTP id
    k5QIDWxZ023622 for <[email]>; Mon, 26 Jun 2006 21:13:36 +0300 (EEST)

  • 5. Data: 2006-08-06 06:09:33
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    r...@a...net.pl napisał:

    > Po tym jak serwis całkowicie przestał działać z Operą9, to admini jeszcze go
    > pogrążają.
    (...)

    Może spróbuj ściągnąć Operę 9.01 - jest już dostępna.

    PWZ

  • 6. Data: 2006-08-06 09:51:04
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    r...@a...net.pl pisze:
    >Po tym jak serwis całkowicie przestał działać z Operą9, to admini jeszcze go
    >pogrążają.

    Opera 9 ma ogólnie problemy z niektórymi stronami :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !