  • 1. Data: 2003-06-05 06:06:39
    Temat: [ING] Online
    Od: t...@p...onet.pl

    Działa wam ?

    Mi wyskakuje Applet ECOnline not loaded....,próbuje od wczoraj, zanim zepsuje
    sobie ranek dzwonac do infolinii, zapytam najpierw tu :)

    pozdrawiam
    T.

  • 2. Data: 2003-06-05 06:57:49
    Temat: Re: [ING] Online
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Działa wam ?
    >
    > Mi wyskakuje Applet ECOnline not loaded....,próbuje od wczoraj, zanim
    zepsuje
    > sobie ranek dzwonac do infolinii, zapytam najpierw tu :)

    pewnie cos de/instalowales zwiazane z przegladarka lub Java (np. jave SUN-a)

  • 3. Data: 2003-06-05 07:27:18
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Działa wam ?
    >
    > Mi wyskakuje Applet ECOnline not loaded....,próbuje od wczoraj, zanim zepsuje
    > sobie ranek dzwonac do infolinii, zapytam najpierw tu :)

    To prawdopodobnie Java od Suna. Musisz wejesc w jej preferencje i
    wylaczyc jej uzywanie w IE. Powinno pomoc. Tez tak kiedys mialem i pomoglo.

    Mroziu

  • 4. Data: 2003-06-05 07:46:01
    Od: t...@p...onet.pl

    > To prawdopodobnie Java od Suna. Musisz wejesc w jej preferencje i
    > wylaczyc jej uzywanie w IE. Powinno pomoc. Tez tak kiedys mialem i pomoglo.

    Zastosowałem brutalne rozwiązanie, odinstalowalem wszysto co zaczyna się
    od 'java*' i działa.

    Dzięki.
    t.

  • 5. Data: 2003-06-05 08:06:55
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Zastosowałem brutalne rozwiązanie, odinstalowalem wszysto co zaczyna się
    > od 'java*' i działa.

    A wystarczylo odznaczyc jeden checkbox .....

  • 6. Data: 2003-06-05 08:40:32
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Użytkownik Mroziu napisał:
    > To prawdopodobnie Java od Suna. Musisz wejesc w jej preferencje i
    > wylaczyc jej uzywanie w IE. Powinno pomoc. Tez tak kiedys mialem i pomoglo.

    Rozumiem więc, że ING działa tylko pod Internet Explorerem? Nie da się
    korzystać z serwisu pod innym systemem, niż Windows? Cenna informacja.

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl

  • 7. Data: 2003-06-05 08:59:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > Rozumiem więc, że ING działa tylko pod Internet Explorerem? Nie da się
    > korzystać z serwisu pod innym systemem, niż Windows? Cenna informacja.

    Czyli oczuwiście nie działa pod Windows/Netscape .. wszystko można by przełknąć
    pod warunkiem, że byłby to bank przyjazny klientowi ;)

    pozdrawiam.
    t.

  • 8. Data: 2003-06-05 10:39:51
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Rozumiem więc, że ING działa tylko pod Internet Explorerem? Nie da się
    > korzystać z serwisu pod innym systemem, niż Windows? Cenna informacja.

    blednie rozumiesz
    dziala z nie SUN-owa JVM

  • 9. Data: 2003-06-05 10:58:19
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Marek Madej wrote:
    > Użytkownik Mroziu napisał:
    [...]

    > Rozumiem więc, że ING działa tylko pod Internet Explorerem? Nie da się
    > korzystać z serwisu pod innym systemem, niż Windows? Cenna informacja.

    Działa jeszcze pod NN 4.7x ....
    KJ

  • 10. Data: 2003-06-05 11:08:35
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Użytkownik PiotR napisał:

    > blednie rozumiesz
    > dziala z nie SUN-owa JVM

    To znaczy z jaką JVM działa pod systemem innym niż Windows? ;-)

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl