  • 1. Data: 2003-06-04 21:30:15
    Temat: MultiBank w Białymstoku - już działa ...
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    Gdy pisałem słowa (tak mnie więcej miesiąc wstecz), że placówka CUF
    MultiBanku jest w trakcie urządzania w biurowcu przy ulicy Legionowej w
    Białymstoku i że za kilka tygodni będzie otwarta, grupowicze przesądzali
    mu los placówki w Lublinie, której otwarcie stoi pod znakiem zapytania z
    powodu jakichśtam biurokratycznych decyzji urzędników lubelskiego
    magistratu.

    Na szczęscie w Białymstoku placówka działa. Nie wiem od ilu dni - chyba
    mniej więcej od tygodnia, póltorej. Mieści się w biurowcu Wersalu
    Podaskiego zwanym "lotniskowcem", albo "błękitnym wieżowcem" przy ulicy
    Legionowej 28. Z tego co zauważyłem jest tam bankomat EURONET-u i
    terminal MultiBankowy. CUF otwarte jest od 9 do 19-tej.

    K.

  • 2. Data: 2003-06-05 07:48:32
    Temat: Re: MultiBank w Białymstoku - już działa
    Od: "paulos23" <p...@N...gazeta.pl>

    No właśnie, a KIEDY OTWORZĄ W LUBLINIE?!?! Placówka już stoi z 3 miesiące
    zamknięta....

  • 3. Data: 2003-06-05 09:02:07
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > No właśnie, a KIEDY OTWORZĄ W LUBLINIE?!?! Placówka już stoi z 3
    miesiące
    > zamknięta....

    A kiedy ruszy eurobank?

  • 4. Data: 2003-06-05 14:16:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > A kiedy ruszy eurobank?

    W Bialynmstoku juz dziala ;)
    A tak na stale to chyba jakos po wakacjach - pewnie razem z Cialem
    (filmem)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci