  • 1. Data: 2006-02-03 16:36:51
    Temat: [ING] Koszmarnie drogie przelewy za granicę
    Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl>

    Przelewałem ostatnio w ING Bank Śląski z konta 120 EUR do Austrii. Różnych
    opłat i prowizji za operację zapłaciłem ponad 50 zł. Czy to normalne, żeby
    tyle brać za przelew do kraju UE? Znacie może inny bank, gdzie takie
    operacje są tańsze?
    --
    pzdr
    bluszcz

  • 2. Data: 2006-02-03 20:18:10
    Temat: Re: [ING] Koszmarnie drogie przelewy za granicę
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "bluszcz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłat i prowizji za operację zapłaciłem ponad 50 zł. Czy to normalne, żeby
    > tyle brać za przelew do kraju UE? Znacie może inny bank, gdzie takie

    CITI

    500funtow za 25pln

  • 3. Data: 2006-02-03 21:01:54
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > opłat i prowizji za operację zapłaciłem ponad 50 zł. Czy to normalne, żeby
    > tyle brać za przelew do kraju UE? Znacie może inny bank, gdzie takie

    Kredyt Bank - Unia Europejska, przelewy STP w EUR - opłata stała 10zł

    \TM

  • 4. Data: 2006-02-03 21:57:58
    Temat: Re: [ING] Koszmarnie drogie przelewy za granic
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >Znacie może inny bank, gdzie takie operacje są tańsze?

    Citi ma promocję do końca lutego - przelewy zagraniczne z citibank
    online bezpłatne. Sprawdzałem, naprawdę działa.

    Póżniej:
    CitiOne / CitiKonto: 1% kwoty przelewu (min. 20 PLN max 200 PLN).
    CitiGold: Klienci zwolnieni z opłat.

    pozdrawiam,

    Michał

  • 5. Data: 2006-02-04 08:01:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > opłat i prowizji za operację zapłaciłem ponad 50 zł. Czy to normalne, żeby
    > tyle brać za przelew do kraju UE? Znacie może inny bank, gdzie takie

    Millennium 9,50zl do 250EUR

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2006-02-04 09:15:14
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik napisał(a):

    > Kredyt Bank - Unia Europejska, przelewy STP w EUR - opłata stała 10zł

    Tylko dla klientów banku czy może też przyść ktoś z ulicy i zrobić taki
    przelew? W tym wypadku raczej wpłatę w kasie, ale wiadomo o co biega.

    --
    chairon

  • 7. Data: 2006-02-04 11:19:56
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

> [...]
    > tyle brać za przelew do kraju UE? Znacie może inny bank, gdzie takie operacje

    a jaki bank ma najtańsze przelewy krajowe w Euro? mój dostawca załozył sobie
    konto w euro w BPH a tam za wplate w okienku kasują 0,75% co przy większych
    kwotach jest bardzo drogie

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-02-07 11:08:57
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    sobie
    > konto w euro w BPH a tam za wplate w okienku kasują 0,75% co przy

    bph za wplaty na konto firmowe tez kasuje
    a na konta indywidualne juz nie - ciekawe dlaczego?

    tak czy siak moj kumpel ma tam konto firmowe + ind.
    i wplaca kase na ind. a potem z domu za free robi przelew na firmowe :)
    /troche chory bank