  • 1. Data: 2006-11-04 11:00:45
    Temat: ING BankOnline a Firefox 2.0
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy ktoś używa ING BankOnline i Firefox 2.0?
    Czy działa wam to bezproblemowo? Ja nie mogę zlecić przelewu, pojawia się
    komunikat o braku apletu do wygenerowania podpisu.

  • 2. Data: 2006-11-04 12:46:35
    Temat: Re: ING BankOnline a Firefox 2.0
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś używa ING BankOnline i Firefox 2.0?
    > Czy działa wam to bezproblemowo? Ja nie mogę zlecić przelewu, pojawia się
    > komunikat o braku apletu do wygenerowania podpisu.

    u mnie dziala,
    raz na jakis czas mam problem, ze sie zawiesza przy wczytywaniu apletu,
    ale ogolnie chodzi bez zarzutu,

    natomiat na kompiet mojego znajomego juz np. wogole nie rusza,
    a mamy te same firefoxy, wiec nie wiem o co chodzi....

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2006-11-04 15:00:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy działa wam to bezproblemowo? Ja nie mogę zlecić przelewu, pojawia się
    > komunikat o braku apletu do wygenerowania podpisu.

    A masz zainstalowana wtyczke java do Firefoxa?

  • 4. Data: 2006-11-04 15:09:04
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Bogdan B. napisał(a):
    > Czy ktoś używa ING BankOnline i Firefox 2.0?
    > Czy działa wam to bezproblemowo? Ja nie mogę zlecić przelewu, pojawia się
    > komunikat o braku apletu do wygenerowania podpisu.

    Działa bez problemu i się nie wiesza.

  • 5. Data: 2006-11-04 15:54:02
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Piotrek." <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > natomiat na kompiet mojego znajomego juz np. wogole nie rusza,
    > a mamy te same firefoxy, wiec nie wiem o co chodzi....

    Potwierdzam. Mam to samo. Ten sam Firefox na 2 maszynach. Na jednej ING się
    zawiesza, na drugiej hula. Pewnie coś ma to związek z wersją Javy - ale
    podpowiedź pomocy ING jest enigmatyczna w tym zakresie.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 6. Data: 2006-11-04 16:16:05
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof wrote:

    > A masz zainstalowana wtyczke java do Firefoxa?

    Mam Javę Sun 1.5.0 z www.java.com zainstalowaną przed Firefox'em 2.0
    Co rozumiesz przz "wtyczkę"?

  • 7. Data: 2006-11-04 19:22:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 4 Nov 2006 17:16:05 +0100, w <eiiei0$fmf$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@w...pl> napisał(-a):

    > Mam Javę Sun 1.5.0 z www.java.com zainstalowaną przed Firefox'em 2.0
    > Co rozumiesz przz "wtyczkę"?

    Chyba dosyć stara... może pora na upgrade?

  • 8. Data: 2006-11-04 19:58:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Mam Javę Sun 1.5.0 z www.java.com zainstalowaną przed Firefox'em 2.0
    > Co rozumiesz przz "wtyczkę"?

    Jak dobrze pamietam to pewne elementy, ktore np sa juz w IE nie musza byc
    widziane w innej przegladarce, np flashplayer i podobnie jest chyba z java
    dla sprawdzenia mozesz wejsc np na
    http://waluty.com.pl/wraper.php?url=notowania/forex2
    4.php gdzie jest
    potrzebna java, zobaczysz czy ci sie zaladuje, wydaje mi sie, ze Firefox
    powinien sie domagac sam java, gdyby jej nie bylo przy wejsciu na taka
    strone.

  • 9. Data: 2006-11-05 07:26:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Chyba dosyć stara... może pora na upgrade?

    Najnowsza to właśnie 1.5.0 build 09 i taką mam

  • 10. Data: 2006-11-05 08:27:29
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > potrzebna java, zobaczysz czy ci sie zaladuje, wydaje mi sie, ze
    > Firefox powinien sie domagac sam java, gdyby jej nie bylo przy

    Tak w ogóle to aplety Javy działają, ten z ING to jedyny z którym mam
    problem