  • 41. Data: 2002-08-23 18:45:00
    Temat: Re: [ING BSK] karta ze zwierzatkiem
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2002 19:39:40 +0200,
    osoba podpisana: Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > IMHO - chodzi o VISE ;-)
    Łe, a tyle było plotek o kredytowym MC :-(
    KJ

    --
    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 42. Data: 2002-08-23 19:02:13
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Łe, a tyle było plotek o kredytowym MC :-(
    > KJ

    Nie masz o co plakac - w chwili obecnej przy polityce PolCardu kiedy
    praktycznie wszytskie operacje MC sa autoryzowane kazdy inny system niz MC
    jest lepszy.

    --
    JaKi

  • 43. Data: 2002-08-23 19:30:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Łe, a tyle było plotek o kredytowym MC :-(

    Było słuchać plotek? ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 44. Data: 2002-08-23 21:12:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2002 21:02:13 +0200,
    napisała:

> [...]
    >>
    > Nie masz o co plakac - w chwili obecnej przy polityce PolCardu kiedy
    > praktycznie wszytskie operacje MC sa autoryzowane kazdy inny system niz MC
    Zagraniczne też ?
    KJ

    --
    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 45. Data: 2002-08-24 10:06:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Zagraniczne też ?

    AFAIK najwiecej transakcji dokonywanych polskimi kartami jest krajowych :).
    A tu ciagle najwiekszy udzial w rynku ma PolCard :(. ":(" ze wzgledu na ich
    postepowanie z kartami MC.

    Maciej

  • 46. Data: 2002-08-24 11:40:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tu ciagle najwiekszy udzial w rynku ma PolCard :(. ":(" ze wzgledu na
    ich
    > postepowanie z kartami MC.

    Kij nawet z tym ze PolCard:

    - eService - autoryzacja w praktycznie 100% z marginalnymi wyjatkami
    - BZWBK - z tego co widze to zarowno przy VC jak i MC kod autoryzacji
    drukowany (chociaz cos ktos kiedys pisal o autoryzacjach udawanych)
    - Pekao - jednyne centrum autoryzacyjne gdzie mozna liczyc ze przejdzie MC
    bez autoryzacji - choc POSy Pekao maja jakies nisko ustawione FL
    - Citi - pieron go wie ;-)

    --
    JaKi

  • 47. Data: 2002-08-24 14:10:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 23 Aug 2002 10:35:42 +0200, "Kamil Jońca"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Ubezpieczenie 24 przed zastrzeżeniem
    >Zapis w regulaminie o natychmiastowyym uznaniu w razie reklamacji

    Jaki udzial wlasny i gorny limit ubezpieczenia ?
    Odpowiedzialnsoc banku zapisana w regulaminie czy w odzielnych OWU ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 48. Data: 2002-08-24 14:11:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 23 Aug 2002 09:26:01 +0200, e...@p...onet.pl wrote:

    >Wlasnie tryumfalnie odebralem w ING nowa KK EC/MC (pierwsza w oddziale :-)
    >A tam na awersie - calkiem sympatyczna lwica (a moze jakies inne dzikie
    >kocisko?) Wiec mamy kolejna karte ze zwierzatkiem. Swoja droga, dziwne ze
    >wpadli na to dopiero teraz, skoro od dawna intensywnie promuja lwa jako symbol
    >marki...

    Skana do galerii poprosze :-)

  • 49. Data: 2002-08-24 14:20:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 23 Aug 2002 10:22:42 +0200, Tomasz Likus
    <o...@N...gazeta.pl> wrote:

    >a od kiedy cos takiego daja? na stronach ing informacji brak (aczkolwiek
    >jak widac w polsce informowanie ludzi przez internet nie stoi na
    >najwyzszym poziomie).

    Pojawilo sie info w aktualnosciach na www.ing.pl
    Fotka mala ale MC wydaje sie byc bardzo ladny. VG jako brzydsza jak
    zawsze to jest ze zlotymi :-).
    Warunki wygladaja w miare ok, bez odchylen w ktoras strone. Pytanie
    tylko jakie sa szczegolwoe warunku ubezpieczenia i jakie beda
    wymagania po zakonczeniu pilotazu.

  • 50. Data: 2002-08-24 17:30:52
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Pojawilo sie info w aktualnosciach na www.ing.pl
    > Fotka mala ale MC wydaje sie byc bardzo ladny. VG jako brzydsza jak
    > zawsze to jest ze zlotymi :-).

    Mi się bardziej podoba VG. Jest taka, hmm, "poważniejsza" i "stonowana".