  • 1. Data: 2002-03-25 13:03:15
    Temat: ING BSK i podatek
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Witam

    i informuję, że ww. bank (celowo małą literą) jest gorliwszy od wicepremiera
    Belki.
    Pobrali 5 groszy podatku od 24 groszy odsetek! :-(
    Rozbój w biały dzień

    I na dodatek na wyciągu w BSK Online pozycja nie jest opisana

    pzdr

    --
    Pete

  • 2. Data: 2002-03-25 13:12:35
    Temat: Re: ING BSK i podatek
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Pete"
> [...]
    > Rozbój w biały dzień
    >
    > I na dodatek na wyciągu w BSK Online pozycja nie jest opisana

    blad - ja bym reklamowal, niech sie wytlumacza na piśmie ;-))
    Powinni pobrac 6 groszy jesli nie zaokraglaja, lub 0 jesli zaokraglaja przy
    tworzeniu "podstawy opodatkowania"

    BTW - dowiedzialem sie ze pekaosa liczy tez dokladnie podatek ale ma zgode
    min.fin. na korygowanie podatku. Apeluje do "testerów' żeby w piątek 29 III
    robili zakupy karta w celu sprawdzenia różnych banków. Pekaosa ma w
    kwietniu obciazyc od razu odsetkami za te kilka dni od operacji ale rowniez
    przywrocic na rach. jakis grosz podatku
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-25 19:53:33
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Mon, 25 Mar 2002 14:12:35 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Pete"
    >wicepremiera

    Inteligo jest lepsiejsze. W ogole nie ma na wyciagu pozycji podatek.

    Mialem naliczone odsetki 44 gr, w dniu kapitalizacji na konto wplynelo
    35 gr, a po 9 gr sluch zaginal.
    No, moze nie calkiem. Dostalem SMS-a: uznanie 44 grosze, saldo: 38
    groszy :-)))
    Z SMS-a wynika zatem, ze mialem na koncie -6 gr.
    A mialem +3 gr.
    Tak to dziala w Inteligo.

    PGR

  • 4. Data: 2002-03-26 07:14:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > blad - ja bym reklamowal, niech sie wytlumacza na piśmie ;-))
    > Powinni pobrac 6 groszy jesli nie zaokraglaja, lub 0 jesli zaokraglaja
    przy
    > tworzeniu "podstawy opodatkowania"

    No to może trochę "faktów" - IMHO nie ma albo-albo. Interpretacja jest
    jasna, chyba, że w jakimś specjalnym rozporządzeniu jest jakiś zapis
    dotyczący zaokrąglania podatku od odsetek.

> [...]

    > 1) szczegółowe sposoby zaokrąglania podstaw opodatkowania, kwot podatków,

    > odsetek za zwłokę oraz opłaty prolongacyjnej,

    > 2) odmienne niż określone w § 1 zasady zaokrąglania podstaw opodatkowania

    > oraz kwot podatków z tytułu niektórych zobowiązań podatkowych,

    > 3) szczegółowe zasady i sposoby zaokrąglania kwot wykazywanych w księgach

    > podatkowych, a także w fakturach oraz rachunkach wystawianych przez

    > podatników,

    > 4) przypadki, w których zaokrąglania nie stosuje się.

    > Rzoporządzenie MF w sprawie wykonania niektóeych przepisów ustawy
    ordynacja

> [...]

    > § 20. 1. Zaokrąglanie podstaw opodatkowania, z zastrzeżeniem ust. 2,

    > następuje w ten sposób, że kwoty wynoszące:

    > 1) mniej niż 50 groszy pomija się,

    > 2) 50 i więcej groszy podwyższa się do pełnych złotych.

    > § 21. 1. Zaokrąglanie kwot podatków, z zastrzeżeniem ust. 2, odsetek za

    > zwłokę oraz opłaty prolongacyjnej następuje w ten sposób, że kwoty

    > wynoszące:

    > 1) mniej niż 5 groszy pomija się,

    > 2) 5 i więcej groszy podwyższa się do pełnych dziesiątek groszy.

    > ust. 2 w obu wypadkach dotyczy VAT , AKC i CIT i ustala, że zaokrąglenie

    K. Kowalski