  • 1. Data: 2003-01-14 07:52:33
    Temat: [ING BSK] Mała katastrofa nadchodzi ...
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    UWAGA Klienci ING Banku Śląskiego!!!!

    Data publikacji: 14-01-2003

    WAŻNA INFORMACJA!!!

    Dnia 27 stycznia 2003 roku nasz Bank wdraża nową wersję aplikacji bankowej.
    Wprowadzenie nowej technologii informatycznej zwiększy sprawność działania
    naszego systemu bankowego. Będzie się to jednak wiązało z następującymi
    utrudnieniami w obsłudze Klientów w terminie od 24.01.br. (piątek) do
    27.01.br. (poniedziałek):

    Bankomaty ING Banku Śląskiego będą nieczynne od niedzieli od godz. 22.00 do
    poniedziałku do ok. godz. 05:30. W tym samym czasie:
    Użytkownicy kart Maestro i VISA Electron nie będą mogli również dokonywać
    transakcji gotówkowych w bankomatach innych banków oraz płatności
    bezgotówkowych w punktach handlowo-usługowych.
    Posiadacze kart embosowanych ( VISA Classic charge, VISA Credit Gold, VISA
    Business, VISA Business charge, MasterCard Credit Standard, MasterCard Gold
    charge, MasterCard Business Gold charge, VISA Classic Amway, VISA Business
    Amway) wydanych przez ING Bank Śląski będą mogli dokonywać zarówno
    transakcji gotówkowych, jak i bezgotówkowych bez żadnych ograniczeń, z
    wyjątkiem wypłacania gotówki w bankomatach ING Banku Śląskiego.
    Oddziały Banku zostaną zamknięte w piątek o godz. 15:00 i będą nieczynne
    także w sobotę.
    Transakcje międzybankowe przekazane przez Klientów do Banku kanałami
    elektronicznymi w piątek od godz. 16:00 oraz transakcje międzybankowe
    realizowane w poniedziałek zostaną wysłane do rozliczenia w KIR S.A. we
    wtorek. Transakcje międzybankowe przekazane przez inne banki do ING Banku
    Śląskiego będą realizowane w normalnym trybie.
    Systemy Bankowości Elektronicznej:
    HaloŚląski, SMS i ING BankOnLine zostaną wyłączone w piątek o godz. 16:00 i
    będą niedostępne do poniedziałku: - HaloŚląski i SMS do ok. godz. 10:30,
    ING BankOnLine do ok. godz. 11:30.
    Działalność Call Center zostanie ograniczona do zastrzegania kart
    płatniczych oraz prowadzenia działań typu Help Line.
    Systemy HomeCash i MultiCash będą pracować w trybie off-line od piątku od
    godz. 16:00 do poniedziałku do ok. godz. 10:00.
    W piątek nie będzie możliwości definiowania nowych, kasowania i modyfikacji
    stałych zleceń.

    Za utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy.

    Informacje znajdą Państwo również pod numerem bezpłatnej infolinii: 0 800 65
    66 66.

  • 2. Data: 2003-01-14 09:06:54
    Temat: Re: [ING BSK] Mała katastrofa nadchodzi ...
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    akurat w terminie opłaty vat-7.
    pewnie skrócą historię on-line do tygodnia

  • 3. Data: 2003-01-14 09:28:10
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "%oil" <c...@A...konto.pl> napisał w wiadomości
    > akurat w terminie opłaty vat-7.
    "od piątku od godz. 16:00 do poniedziałku do ok. godz. 10:00"

    VAT zdążysz zapłacić:-)))

  • 4. Data: 2003-01-14 09:39:39
    Od: "pixi" <p...@p...onet.pl>

    czy ten system wdraza PROKOM ?

    przem

  • 5. Data: 2003-01-14 10:24:55
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

  • 6. Data: 2003-01-14 10:54:05
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Rafał J. Czekała napisał:
    > UWAGA Klienci ING Banku Śląskiego!!!!
    > Data publikacji: 14-01-2003

    Skąd takie info ? W poczcie wewnętrznej INGOnline nic nie było :-(

    ________
    Yareck

  • 7. Data: 2003-01-14 11:03:49
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Skąd takie info ? W poczcie wewnętrznej INGOnline nic nie było :-(

    http://www.ing.pl/u235/template/news%2CView.wm/navi/
    36/message/14328/ed/0/st
    yle/cleanTwoje_potrzeby/nazwa/Twoje_potrzeby

    RJCz

  • 8. Data: 2003-01-14 12:52:48
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]

    A ja w ING BSK i się nie przejmuję:-))