  • Data: 2002-02-20 09:09:27
    Temat: Re: ING BSK Maestro pre-paid
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:23d8.000001be.3c7364ba@newsgate.onet.pl...

    > Tak ja pisalem ze trzeba podpisywac umowe i taka podpisalem. Wczoraj
    wyslalem
    > post na ten temat - wg panienki jest to odgorna decyzja - zgarnolem jej
    czytsty
    > druk - jest to standardowa umowa ROR-u ale bez tyt. egzekucyjnego.

    W takim wypadku gadała głupoty, bo wszystko określa regulamin dostępny na
    odwrocie kartki A4 - tej powialnej. Nie ma tam mowy o żadnej umowie. Za to
    jest tam opisane WSZYSTKO, łacznie z adnotacją o TOiP...

    W Rudzie Śląskiej specjalnie w tej sprawie kobieta poszła się popytać i
    wróciła, mówiąc, że oczywiście żadnej umowy nie trzeba... Podpisałem
    pokwitowanie odbioru i tylko tyle.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara