  • 1. Data: 2003-09-28 20:03:47
    Temat: III filar bez ochrony a fi
    Od: m...@n...pl

    Witka,
    mam takie pytanie, czy możecie wskazać istotne różnice pomiędzy
    inwestowaniem w jednostki funduszu inwestycyjnego np ING, a
    przystąpienie do tzw III filaru ale z minimalną ochroną. Zakładam, że
    ochrony nie potrzebuję, mam w tej chwili inną polisę na życie. Czy jest
    jakikolwiek argument za tym aby przystępować do FI emerytalnego?

    pz
    mazek

    --
    http://www.netsync.pl/~mazek/ : nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 2. Data: 2003-09-29 14:04:08
    Temat: Re: III filar bez ochrony a fi
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    nie ma argumentu, chyba, ze prowizja agenta.
    Jeśli chcesz oszczędzać, nie mieszaj tego z ubezpieczeniem.
    A.

  • 3. Data: 2003-09-29 18:55:06
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > inwestowaniem w jednostki funduszu inwestycyjnego np ING, a
    > przystąpienie do tzw III filaru ale z minimalną ochroną. Zakładam, że

    A co to jest 3 filar ?????
    Wg mnie to własne oszczędności na starość.
    PPE są jednym z elementów oszczędzania na przyszłość.
    Akcje, lokaty, nieruchomości, złoto...itd. to także 3 filar
    FI też jest jednym ze składników

  • 4. Data: 2003-09-29 20:04:14
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    <m...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > ochrony nie potrzebuję, mam w tej chwili inną polisę na życie. Czy jest
    > jakikolwiek argument za tym aby przystępować do FI emerytalnego?

    Sredrocznie miesiecznie wyjdziesz na 20 zl do tylu przy III filarze wzgledem
    funduszu inwestycyjnego.
    PiotR

  • 5. Data: 2003-09-30 08:01:32
    Od: m...@n...pl

    PiotR <p...@p...com> wrote:

    > Sredrocznie miesiecznie wyjdziesz na 20 zl do tylu przy III filarze wzgledem
    > funduszu inwestycyjnego.
    wszystkim dziękuję za utwierdzenie mnie w przekonaniu że III filar to
    nie to czego oczekuje;)
    pz
    maz