  • 1. Data: 2014-10-09 10:06:41
    Temat: IB Happy Life
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Hej!

    W IdeaBank jest taki produkt pod nazwą Happy Life. Ogólnie jest to na bazie
    ubezpieczenia na życie i dożycie w TUŻ Warta. Produkt jest tak śmieszne
    skonstruowany, że przynosi się do IB pieniądze, które są blokowane na RORze.
    Po zablokowaniu tych środków na ROR, IB ubezpiecza klienta w Warcie, przy
    czym składka ubezpieczenia jest śmiesznie niska - np. przy blokadzie na ROR
    około 17kPLN składka wynosi tam około 8PLN. Ubezpieczenie jest na 6 miesięcy
    i wypłaca np. dla 17kPLN około 260PLN świadczenia po upływie tego czasu.

    Ogólnie ten produkt jest komunikowany marketingowo jako odpowiednik lokaty z
    oprocentowanie 4% w skali roku. Kwota świadczenia jest tak wyliczona, że
    odpowiada zyskowi z lokaty 4% na analogiczny okres. Tzn. że ten produkt nie
    daje 4% w skali roku tylko 4% minus belka.

    Co sądzicie o tego typu produkcie? Najciekawsza jest chyba tutaj konstrukcja
    polegająca na tym, że kwota "ulokowana" na tym produkcie jest zablokowana na
    RORze - bank twierdzi że w czasie blokady podlega normalnie ochronie BFG.

    Poza tym bank twierdzi że produkt jest skonstruowany tak, że klient na pewno
    nie pomniejszy tego kapitału, który przyniósł do banku.

    http://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Regulamin_Promo
    cji_HAPPY_LIFE_III.pdf

    http://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Szczegolne_Waru
    nki_Ubezpieczenia_HAPPY_LIFE_III.pdf

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2014-10-10 08:25:16
    Temat: Re: IB Happy Life
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 10:06:41 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
> [...]
    >

    > Poza tym bank twierdzi że produkt jest skonstruowany tak, że klient na pewno
    >
    > nie pomniejszy tego kapitału, który przyniósł do banku.

    Po co się męczyć skoro teraz są normalne lokaty na 4%.
    A tutaj może być pełno pułapek.

  • 3. Data: 2014-10-11 20:46:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zibo" 2...@g...co

    : Po co się męczyć skoro teraz są normalne lokaty na 4%.

    Gdzie są lokaty na 4%? Mille daje na 4.5%, ale tylko
    na 3 miesiące i do 10kpln. I tylko na okrągło. ;)

    : A tutaj może być pełno pułapek.

    Może? W klonownicach na pewno są pułapki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Zyyy ostatniej chwili. W Niemczech ponoć trzeba
    będzie płacić podatek od elektryczności ciągniętej
    ze Słońca. Na co Niemcy wydadzą te podatki? Przykładowo -- na
    gigantyczne kamienie w parku, które kosztują odpowiednio
    gigantycznie -- na przykład 25 tysięcy euro za jeden
    taki gigantyczny kamień.

  • 4. Data: 2014-10-12 01:05:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Zibo" 2...@g...co
    >
    > : Po co się męczyć skoro teraz są normalne lokaty na 4%.
    >
    > Gdzie są lokaty na 4%? Mille daje na 4.5%, ale tylko
    > na 3 miesiące i do 10kpln. I tylko na okrągło. ;)

    np. w "krokodylu" <CA> 4,1 na 3m do 200k
    a i klonownica IB dalej daje 4% dla "profesjonalistow" tyle ze juz nie
    ma 6m tylko 3m

  • 5. Data: 2014-10-12 01:19:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1cd4h$nn7$...@n...news.atman.pl

    > np. w "krokodylu" <CA> 4,1 na 3m do 200k
    > a i klonownica IB dalej daje 4% dla "profesjonalistow" tyle ze juz nie ma 6m tylko
    3m

    Krokodyl to takie same coś jak klonownice.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-10-12 09:08:56
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Krokodyl to takie same coś jak klonownice.

    Odwal się od krokodyla. :)

    Założyłem już u nich na 4,1%, i mam zamiar jeszcze poprzelewać więcej
    jak się zwolni kasa. Regulamin mówi, że na 4,1 można zakładać do końca
    listopada.

  • 7. Data: 2014-10-12 09:22:58
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > "Waldek" m1cd4h$nn7$...@n...news.atman.pl

    > Krokodyl to takie same coś jak klonownice.

    Jeszcze jeden z klonowców (Idea Bank) daje 4% na 4 msc, ale trzeba
    trochę pobiegać :)
    http://tnij.org/idearun

  • 8. Data: 2014-10-12 17:37:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" m1d9ej$qrj$...@n...news.atman.pl

    > Odwal się od krokodyla. :)

    Zaraz mogę odwalić się! Ale najpierw upewnię się -- Krokodyl
    jest godny zaufania? Można mu dać w pysk ze 30 kpln? Czy nie
    będzie kąsał dodatkami typu: płatne konto, debetówka, konieczność
    obracania wnętrznościami?... [chyba środkami -- nie mam czasu
    na sprawdzanie, ale coś czuję, że to środki, nie wnętrzności...]

    Honor ;) wymaga ode mnie omijanie Krokodyla, ale za niedużą
    opłatą (niedużym zyskiem) mogę zapomnieć o potrzebie omijania.
    Mogę nawet zauważyć (o ile to naprawdę 4.1%) że Krokodyl to nie
    Lukas... Toż nie piję trawy, ale mleko. ;) Krokodyl zżarł Lukasa
    i strawił, po czym przebudował na swe łuskowate struktury...

    > Założyłem już u nich na 4,1%, i mam zamiar jeszcze poprzelewać więcej jak się
    zwolni kasa. Regulamin mówi, że na 4,1 można
    > zakładać do końca listopada.

    Trzymam merytorycznie i optymalnie -- tam chyba jest 3% oraz
    3.5% bądź 2.5%. Mogę przecież pomyśleć o Szczurku -- im więcej
    zarobię, tym więcej oddam. :) (aby Szczurek mógł hulać po
    świecie -- ostatnio chyba bawi w Waszyngtonie)

    41/30=1,36666666666667

    Z 30 kpln mamy miesięcznie

    Szczurek ja
    18*4.1*3/12=18.45 72*4.1*3/12=73.8 w Krokodylu
    18*3.5*3/12=15.75 72*3.5*3/12=63.0 w chlewie
    18*3.0*3/12=13.5 72*3.0*3/12=54.0 merytorycznie

    Czyli około 20 pln miesięcznie od 30 kpln za uznanie, iż Krokodyl to nie Lukas?
    Chyba nie warto... Ale gdyby tak przeliczyć na mleko?... 10 litrów miesięcznie?
    To dobry interes. Ze 4 dni picia mleka miesięcznie... Wojna obniża cenę mleka?
    W Auchan ze skarbonką litr UHT 1.5% można mieć za 1,75 pln? 20/1.748=~11,44

    Chyba odwalę się. :) Pięć dni. :) Ponad 11 litrów mleka miesięcznie.
    Może nawet wleję do pyska więcej niż 30 kpln. Ale czy Świnie w chlewie
    nie będą głodne?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-10-12 19:14:59
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > obracania wnętrznościami?... [chyba środkami -- nie mam czasu
    > na sprawdzanie, ale coś czuję, że to środki, nie wnętrzności...]

    Ja oswoisz krokodyla, to da ci dodatkowo tałzena w 18 m-cy
    No ale jak sie bedziesz tylko z nim drażnił
    to upierdzieli łape do samego łokcia - LOL

  • 10. Data: 2014-10-12 19:33:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.10.2014 o 09:22, SERG pisze:
    > Jeszcze jeden z klonowców (Idea Bank) daje 4% na 4 msc, ale trzeba
    > trochę pobiegać :)
    > http://tnij.org/idearun

    Co bral czlowiek, ktory to wymyslil to ja nie wiem :D