  • 1. Data: 2009-01-02 22:12:29
    Temat: I znowu schemat zadziala
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Po wielomiesiecznych spadkach wkomponowano wojne w dolek cyklu i aspekty
    astro. Po raz kolejny widac, ze gora stosuje cykle i astro, a ekonomistom,
    XXL i innym fanom Leszka pozostaje analizowac dane makro. Hahaha.

    D.

  • 2. Data: 2009-01-02 22:34:21
    Temat: Re: I znowu schemat zadziala
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Po wielomiesiecznych spadkach wkomponowano wojne w dolek cyklu i aspekty
    > astro. Po raz kolejny widac, ze gora stosuje cykle i astro, a ekonomistom,
    > XXL i innym fanom Leszka pozostaje analizowac dane makro. Hahaha.

    Ja w to wierze, absolutnie, tylko jest pytanie po co tak to robią.

  • 3. Data: 2009-01-02 22:36:08
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dla kasy?

    D.

  • 4. Data: 2009-01-02 23:24:05
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    > Dla kasy?

    To jasne, ale chodziło mi po co świadomie celują w tego typu momenty
    czasowe.

  • 5. Data: 2009-01-02 23:32:21
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Astro wskazuje moment, w ktorym powinno sie dzialac. W takich okienkach
    czasowych jest duze prawdopodobienstwo tego, ze manewr sie uda.

    D.

  • 6. Data: 2009-01-02 23:49:48
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On Jan 2, 6:32 pm, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Astro wskazuje moment, w ktorym powinno sie dzialac. W takich okienkach
    > czasowych jest duze prawdopodobienstwo tego, ze manewr sie uda.
    >
    > D.

    Hehe to tak jak z tym bailout Paulsona , Rx Mer najbardziej ciulowy
    czas na podejnowanie waznych decyzji, ale dla Henka to byl najlepszy
    czas na krecenie
    czy ktos cos slyszal co dalej z ta kasa ???

    podobno foxnews zalozyl jakas sprawe po odmowiono im informacji co
    dalej wlasnie z ta kasa sie dzieje

    manerw stulecia !

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-01-02 23:51:48
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Astro wskazuje moment, w ktorym powinno sie dzialac. W takich okienkach
    > czasowych jest duze prawdopodobienstwo tego, ze manewr sie uda.

    w jakim sensie ? dolek na gieldzie to gwarancja udanej wojny ?

  • 8. Data: 2009-01-03 00:00:42
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik " ab" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > w jakim sensie ? dolek na gieldzie to gwarancja udanej wojny ?

    Odwrotnie jesli już.
    Ewentualnie synchronicznie.
    Ale nie tak, jak piszesz.

  • 9. Data: 2009-01-03 00:35:59
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    skippy <s...@t...mercury> napisał(a):

    > Użytkownik " ab" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odwrotnie jesli już.
    > Ewentualnie synchronicznie.
    > Ale nie tak, jak piszesz.

    dlaczego odwrotnie ? wojny jeszcze nie ma i niekoniecznie bedzie a dolek (fali
    A) byc moze jest.

    jedyne co mi przychodzi do glowy to wywolanie wojny w dolku dla polepszenia
    "klimatu". ludzie beda mieli w dupie zwloki pokazywane w TV bo beda liczyc zyski.

    jaki mialby byc inny cel ?

  • 10. Data: 2009-01-03 09:53:53
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Ludzie beda mieli w dupie zwloki pokazywane w TV bo beda liczyc zyski.

    Teraz juz nie wolno pokazywac zwlok w TV bo to naruszenie prywatnosci
    zabitego i jego rodziny

    Leszek