  • 1. Data: 2013-05-08 13:47:39
    Temat: I stopy w dół.....:(
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    Ciekawe o ile spadnie oprocentowanie lokat...

  • 2. Data: 2013-05-08 17:04:49
    Temat: Re: I stopy w dół.....:(
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-05-08 13:47, NEMO wrote:
    > Ciekawe o ile spadnie oprocentowanie lokat...

    Już nie spadną lokaty bo ludzie wycofają ...

  • 3. Data: 2013-05-08 17:40:44
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    > Już nie spadną lokaty bo ludzie wycofają ...

    Jak beda na poziomie 4,5% to ludzie beda trzymac, chyba ze zleca do 3,5%

  • 4. Data: 2013-05-08 18:28:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2013 17:04:49 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:

    > Już nie spadną lokaty bo ludzie wycofają ...

    I co zrobią z gotówką?

  • 5. Data: 2013-05-09 07:59:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 8 May 2013 09:28:39 -0700 (PDT), Kris wrote:

    > I co zrobią z gotówką?

    Przejedzą, zainwestują. Po to chyba RPP obniza te stopy, zeby kasa nie
    lezala tylko się krecila.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2013-05-09 08:23:36
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-09 07:59, Michal Tyrala pisze:

    > Przejedzą, zainwestują. Po to chyba RPP obniza te stopy, zeby kasa nie
    > lezala tylko się krecila.

    Nnno nie wiem...
    Można interpretować wręcz odwrotnie.
    Jeśli % wysokie, to ludzie zamiast trzymać w skarpecie dadzą na lokaty,
    bank wtedy ma na kredyty, przychodzi taki młody Edison z pomysłem na
    biznes, dostaje kredyt i gospodarka się kręci.
    A jak stopy niskie, to ludź kupi ziemię albo złoto i "niech leży" i nikt
    z tego nic nie ma. Recesja.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 7. Data: 2013-05-09 08:42:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2013 08:23, Maruda pisze:

> [...]
    > biznes, dostaje kredyt i gospodarka się kręci.
    > A jak stopy niskie, to ludź kupi ziemię albo złoto i "niech leży" i nikt

    Z drugiej strony jak stopy niskie to kredyty tanie (no... tańsze ;) ) a
    przy wyższych Edison może się bać tych kosztów i nie pożyczy w ogóle.

    Banki trochę za bardzo cwaniakują - spread pomiędzy lokatą a kredytem
    jest dość duży.

  • 8. Data: 2013-05-09 15:07:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

    > Przejedzą, zainwestują. Po to chyba RPP obniza te
    > stopy, zeby kasa nie lezala tylko się krecila.

    Chyba. ;) Raczej RPP eksperymentuje po omacku. ;)

    Stopy wracają do normy -- poszły w górę, bo pln spadał w 2008 roku.

    zawsze i wszędzie niski koszt pieniądza i niskie podatki dają szybszy wzrost
    gospodarki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-05-11 15:05:30
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Już nie spadną lokaty bo ludzie wycofają ...

    > I co zrobią z gotówką?

    Poloza na polce. Lepiej na polce niz w banku, ktory zawsze moze upasc. Dla
    mnie 4% (3,2% po podatku) to granica ponizej ktorej wole trzymac forse na
    polce, tudziez w akwarium z piraniami ;)

    Pzdr

  • 10. Data: 2013-05-11 15:40:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "miumiu" kmlfn0$h17$...@n...news.atman.pl

    > Poloza na polce. Lepiej na polce niz w banku, ktory zawsze moze upasc. Dla mnie 4%
    (3,2% po podatku) to granica ponizej ktorej
    > wole trzymac forse na polce, tudziez w akwarium z piraniami ;)

    W PRLi wymieniano pieniądze -- ci, którzy obawiali się upadku banku, stracili.

    Pieniądz jest tarczą -- nie jest ważne, gdzie leży. Oby był.
    Bogaty może bredzić, gwałcić, wstawać z nocnego ;) odpoczynku
    po południu -- i biedny będzie mu kadził. Biedny zaś może na
    klęczkach przysięgać, że 2 plus 2 daje 4 a i tak będzie
    wyzywany od Trolli. :)

    Nadto pieniądze przyciągają się jak masy -- ten, kto jest
    zadłużony bezsensownie, powiększa swe zadłużenie, zaś ten,
    kto ma szmal na plusie, powiększa swe zasoby bez względu
    na wysokość stóp i całych nóg. ;)

    -=-

    Ci, którzy martwią się niskimi stopami -- mają sporo szmalu.
    Gdyby nie mieli -- nie martwiliby się.

    I zapewniam Was, drogie siostry, że lepiej mieć dużo i niskie
    stopy, niż odwrotnie - mało (debety) i wysokie stopy. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'