  • 1. Data: 2002-11-11 21:04:34
    Temat: I co tu poczac?
    Od: "O.K." <o...@w...pl>

    Zlozylem zamowienie przez internet w dvdbox w Kanadzie na plyte DVD i
    dostalem odpowiedz abym wyslal im faksem koniecznie kopie mojego statementu
    z banku z numerem karty, ktory podalem i ma tam byc adres itp.
    Ale to nic, oni wyraznie na czerwono mi napisali, ze statement ma byc
    wylacznie in English.
    I co tu poczac?, Citibank jak i inne w Polsce wyciagi wysylaja wylacznie po
    Polsku, malo tego nie ma na nim pelnego numeru mojej karty, ze wzgledow
    bezpieczenstwa.

  • 2. Data: 2002-11-11 21:26:19
    Temat: Re: I co tu poczac?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqp61g$s8e$1@news.gazeta.pl, O.K. wrote:

    > itp. Ale to nic, oni wyraznie na czerwono mi napisali, ze statement
    > ma byc wylacznie in English.
    Bez sensu wymaganie. Musisz kupic gdzie indziej.

    > malo tego nie ma na nim pelnego numeru mojej
    > karty, ze wzgledow bezpieczenstwa.
    To akurat ich nie powinno dziwic, bo od wielu lat tak mają: to w Polsce jest
    to nowum, o ktore osobiscie walczylem z dwoma bankami.

  • 3. Data: 2002-11-11 22:58:22
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To akurat ich nie powinno dziwic, bo od wielu lat tak mają: to w Polsce
    jest
    > to nowum, o ktore osobiscie walczylem z dwoma bankami.

    I po co walczyles? Teraz kolega ma kłopot.

    Karol

  • 4. Data: 2002-11-11 23:12:54
    Od: "O.K." <o...@w...pl>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jest
    >
    > I po co walczyles? Teraz kolega ma kłopot.
    >
    > Karol

    A pies z nimi tancowal. Zrobilem im kopie statementu i wysylalem w
    zalaczniku do e-maila. Pospul mi sie modem, wiec fax nie dziala. Napisalem,
    ze albo zaakceptuja to e-mailem jak jest i po Polsku albo rezygnuje i
    zamowie gdzie indziej.

  • 5. Data: 2002-11-11 23:15:02
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqpdi4$moj$1@news.gazeta.pl, O.K. wrote:

> [...]
    > zalaczniku do e-maila. Pospul mi sie modem, wiec fax nie dziala.
    > Napisalem, ze albo zaakceptuja to e-mailem jak jest i po Polsku albo

    Rozsądna decyzja. Jak będą chcieli zarobić, to im wystarczy. Jak nie, to nie
    są warci klienta.

  • 6. Data: 2002-11-11 23:17:43
    Temat: Re: Re: I co tu poczac?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Nov 12, 2002 at 12:15:02AM +0100, Robert wrote:

    >Rozsądna decyzja. Jak będą chcieli zarobić, to im wystarczy. Jak nie, to nie
    >są warci klienta.

    E tam, polecam fbo.com.au - maja sposob na weryfikacje klienta i nie
    jest wazne czy sie Tobie podoba czy nie, wolna wola, kupowac nie
    musisz.

    --

    --w