  • 11. Data: 2004-09-27 14:44:30
    Temat: Re: Hasła do ING BankOnLine
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:cj981t$es2$1@shodan.interia.pl...

    > A lepiej go przechowywać lokalnie czy na serwerze banku? Czy trzymanie
    > klucza na serwerze banku jest bezpieczne?

    Nie.
    Obniża poziom ochrony do 'coś co znam' (hasło).

    TomekD

  • 12. Data: 2004-09-28 12:34:01
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "bartoldzik" <b...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie

    A ja z ciekawości spytam ile czekaliście od daty wypełnienia e-wniosku do
    daty podpisania umowy (mam stawić się w oddziale). Czekam już dwa
    tygodnie....

    --
    WWWojtas

  • 13. Data: 2004-09-28 12:40:45
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-28 14:34, WWWojtas wrote:
> [...]
    >

    > A ja z ciekawości spytam ile czekaliście od daty wypełnienia e-wniosku
    > do daty podpisania umowy (mam stawić się w oddziale). Czekam już dwa

    E? A to nie jest tak, ze ty sobie wypełniasz wniosek i _SAM_ musisz iść
    do oddziału ? (Choćby 15 min później )
    Ja to robiłem dawno i może sie coś zmieniło.
    KJ

  • 14. Data: 2004-09-28 12:56:38
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > E? A to nie jest tak, ze ty sobie wypełniasz wniosek i _SAM_ musisz iść do
    > oddziału ? (Choćby 15 min później )

    Mi kazali czekać na telefon...

    --
    WWWojtas

  • 15. Data: 2004-09-28 13:01:09
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    WWWojtas <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl> napisał(a):

    > Mi kazali czekać na telefon...

    Mnie powiedzieli, że jak wypełnię wniosek, to mam wydrukować sobie odcisk
    klucza lub go spisać i z tym idę następnie do banku w celu podpisania umowy.
    Jak będzie w praktyce okaże się później ;-)

    --
    chairon

  • 16. Data: 2004-09-28 13:07:24
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-28 15:01, chairon wrote:

    > Mnie powiedzieli, że jak wypełnię wniosek, to mam wydrukować sobie odcisk
    > klucza lub go spisać i z tym idę następnie do banku w celu podpisania umowy.
    > Jak będzie w praktyce okaże się później ;-)

    No i taka wersję ja pamiętam.
    Chyba, ze WWWojtas mówi o jakimś innym wniosku (np. o otwarcie konta )
    KJ

  • 17. Data: 2004-09-28 22:08:21
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 28 Sep 2004 15:01:09 +0200, na pl.biznes.banki, chairon w
    wiadomości <news:cjbms2$ojq$1@shodan.interia.pl> napisał(a):

    > Mnie powiedzieli, że jak wypełnię wniosek, to mam wydrukować sobie odcisk
    > klucza lub go spisać i z tym idę następnie do banku w celu podpisania umowy.
    > Jak będzie w praktyce okaże się później ;-)

    Moja żona tak zrobiła. Wieczorem przez Internet wypełniła formularz,
    wydrukowała odcisk klucza, a następnego dnia podpisała umowę w oddziale.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj