  • 1. Data: 2004-09-26 20:33:52
    Temat: Lokata- waluta szwedzka
    Od: "damien" <d...@w...pl>

    Witam grupe
    Mam trochę przyoszczędzonych pieniędzy w walucie szwedzkiej (sek).
    Obecnie jest dość niski kurs i wg mnie nie jest opłacalne wymieniać na
    polską walutę, a szkoda także żeby pieniądze leżały w domu.
    Chciałbym sie dowiedzieć czy można założyć lokate z walutą szwedzką.
    Jeżeli tak to w jakim banku (jakie jest oprocentowanie i jak to jest
    liczone, waluta na lokacie)
    Jeżeli nie ma takowych to co byście zrobili na moim miejscu, czy jest jakaś
    inna możliwość co by nie trzeba było wymieniać na złotówki.

    Przepraszam jeśli mój tekst jest tendencyjny jestem laikiem w sprawach
    bankowych.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    z podziękowaniem
    Marek

  • 2. Data: 2004-09-27 06:06:24
    Temat: Re: Lokata- waluta szwedzka
    Od: m...@p...onet.pl

    > Chciałbym sie dowiedzieć czy można założyć lokate z walutą szwedzką.

    Lokaty walutowe w SEK prowadzi Nordea Bank ale nie można na razie wpłacać koron
    w kasie walutowej (tylko USD i EUR). W przyszłości ma być taka możliwość. Można
    jedynie założyć konto w SEK i przelewem je zasilić i założyć lokatę (minimum
    2000 SEK). Niestety nie wypłacisz też gotówką tych koron - musisz je
    przewalutować na rachunek w PLN lub dokonać transferu zagranicznego.

    MK

  • 3. Data: 2004-09-27 21:21:07
    Od: "uki11" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2000 SEK). Niestety nie wypłacisz też gotówką tych koron - musisz je
    > przewalutować na rachunek w PLN lub dokonać transferu zagranicznego.

    Dziekuje bardzo za dosc przydatna informacje, na pewno bede mial jeszcze
    wiele pytan. Pozdrawiam i dzieki jeszcze raz.