  • 1. Data: 2002-06-06 08:06:39
    Temat: Handlobank dalej dziala i istnieje :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jakos w poniedzialek bylem w BUWie (biblioteka UW) i przy wejsciu do budynku
    jest rozpiska ze znajdujacymi sie wenatrz sklepami, instytucjami itp.
    Patrze i sie smieje. Patrza sie znajomi - o co chodzi - a ja paluszkiem
    pokazuje pamaranczowe logo Handlobanku :)
    W srodku oczywiscie CITI, no ale tyle czasu i jeszcze nie zmienili na
    zewnatrz informacji... ;)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-06 13:18:30
    Temat: Re: Handlobank dalej dziala i istnieje :)
    Od: "Merlin" <merlin!@nospam!.gazeta.pl>

    > W srodku oczywiscie CITI, no ale tyle czasu i jeszcze nie zmienili na
    > zewnatrz informacji... ;)

    Do tej pory nad Citi na Piotrkowskiej w Łodzi wisi logo Handlobanku...
    A w Centralu (róg Piotrkowskiej i Piłsudskiego), obok oddziału Citi
    jest stojak na ulotki z logiem HB ;)

    Pozdr.
    Merlin

  • 3. Data: 2002-06-06 15:34:43
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Merlin" <merlin!@nospam!.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Do tej pory nad Citi na Piotrkowskiej w Łodzi wisi logo Handlobanku...
    > A w Centralu (róg Piotrkowskiej i Piłsudskiego), obok oddziału Citi
    > jest stojak na ulotki z logiem HB ;)

    W Katowicach też kilka miesięcy temu widziałem Handlobank... ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-06-06 20:05:22
    Od: "rafał" <r...@w...pl>

    przepraszam, czy komus sie niepodobal handlobank ???
    RF

  • 5. Data: 2002-06-06 21:56:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > przepraszam, czy komus sie niepodobal handlobank ???

    A co zbieramy podpisy, zeby citi/bhw przywrocilo do zycia handlo ? :-)) albo
    chociaz na poczatek nazwe :)
    Ps. do dzisiaj nie moge przebolec tej straty :((
    pzd

  • 6. Data: 2002-06-07 19:04:43
    Od: "rafał" <r...@w...pl>

    ja tez ... wg mnie i wielu moich znajomych najlepszy bank detaliczny :-) lza
    sie w oku kreci ...

    Użytkownik Witek <w...@p...onet.fi> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adomo5$6n5$...@n...tpi.pl...