  • 1. Data: 2002-06-06 07:44:38
    Temat: NPV
    Od: "Kasia Ozimek" <o...@p...gazeta.pl>

    witam szanownych grupowiczow!
    mam wielka prosbe - szukam pliku w excelu do obliczania NPV i IRR.
    Bede wdzieczna za wszelka pomoc.
    Kasia

  • 2. Data: 2002-06-06 07:50:52
    Temat: Re: NPV
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Z tego co pamiętam, to są funkcje wbudowane Excela, więc nie powinno być
    problemu.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-06-06 07:58:13
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Kasia Ozimek" <o...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam szanownych grupowiczow!
    > mam wielka prosbe - szukam pliku w excelu do obliczania NPV i IRR.
    > Bede wdzieczna za wszelka pomoc.

    A masz excela?

    Karol

  • 4. Data: 2002-06-06 08:09:49
    Od: "Kasia Ozimek" <o...@p...gazeta.pl>

    zle sie wyrazilam
    szukam rozpisanego przykladu na zaliczenie

  • 5. Data: 2002-06-06 08:27:31
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > szukam rozpisanego przykladu na zaliczenie
    W helpie (F1) wszystko jest, wystarczy podstawić wartości.

    Jacek

  • 6. Data: 2002-06-06 08:57:05
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Zrób sobie cos takiego:

    Rachunek Wyników
    Bilans
    Na ich podstawie Cash Flow
    Wszystkie sprawozdania na kilka latek - np. 5 lub 10 jak wolisz.

    W osobnym arkusiku zrób tabelkę:
    kolumny - to kolejne lata
    Wiersze:
    I - nakład poczatkowy
    II - Przepływy pieniezne
    III - Stopa dyskonta
    IV - Zdyskontowane przepływy pieniężne
    V - NPV .....

    I szafa gra - ale gotowca dostać z całą projekcją finansową :-)) fajnie
    byłoby ....

  • 7. Data: 2002-06-06 09:06:14
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Zrób sobie cos takiego:
    > I szafa gra - ale gotowca dostać z całą projekcją finansową :-)) fajnie
    > byłoby ....

    To nie ja wybrałem sobie ekonomię :-)

    Jacek

  • 8. Data: 2002-06-06 09:24:41
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > To nie ja wybrałem sobie ekonomię :-)

    Drogi Jacku - to była odp na post Kasi Ozimek - tylko że jak ten napisany
    później niż Twój pojawiła się dokładnie pod Twoim ... Włącz sobie moze taki
    widok: "Grupuj wiadomości wg konwersacji" - i będzie to widać

    Pozdroofka

  • 9. Data: 2002-06-06 09:28:23
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Drogi Jacku - to była odp na post Kasi Ozimek - tylko że jak ten napisany
    > później niż Twój pojawiła się dokładnie pod Twoim ... Włącz sobie moze taki
    > widok: "Grupuj wiadomości wg konwersacji" - i będzie to widać

    Sorry za niedopatrzenie i zamieszanie. Faktycznie odpowiedziałem na post
    skierowny nie do mnie. Newsy odbieram za pomocą bramki WWW (poblokowane porty -
    praca :-)), więc widoku sobie nie włączę.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 10. Data: 2002-06-06 13:25:15
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > zle sie wyrazilam
    > szukam rozpisanego przykladu na zaliczenie

    Jak dużego? Czy np. dla rozbudowowanego przykładu o wyliczaniu najlepszego
    długookresowego wariantu inwestycyjnego? Czy też ma to być przykład
    pokazujący różnice pomiędzy NPV i IRR oraz wyższości IRR nad NPV w
    niektórych "miejscach"?

    Wall
    P.S. Jaki przedmiot jeśli można zapytać?