  • 11. Data: 2003-09-01 08:48:29
    Temat: Re: HELP - jak zalogowac sie do BPH@Sezam?
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    Witold Przygoda <w...@p...onetniesmiec.pl> napisał(a):

    > ....wpisalem moj PIF (tak, tak, malymi literami),
    > pojawilo sie okno do identyfikatora PIF...
    >
    > CO JEST ?
    >
    > ....ale dlaczego ma ono tylko siedem kratek (czesc nieaktywna), przeciez
    > moje haslo na pewno ma osiem znakow. No nic, wpisuje w aktywne pola tak,
    > jakby nie bylo osmego znaku i...
    >
    > KURWA MAC !!! (przepraszam ale musialem!)
    >
    > ...."Podana para uzytkownik/haslo jest niepoprawna"
    >
    > MAM JUZ TEGO DOSC. CO ZA PAPROKI, dlaczego ja nie moge
    > sie zalogowac na wlasne konto?! :-((((((((((((((((((((

    Hasło do identyfikatora PIF jest maskowane.
    Jeśli ostatnie znaki są zamaskowane, to nie są wyświetlane.
    W białe okienka wpisz brakujące znaki hasła (uważaj na małe/duże literki)
    uznając, że szare zostały wypełnione przez system i będzie OK.

  • 12. Data: 2003-09-01 16:06:56
    Od: Witold Przygoda <w...@p...onetniesmiec.pl>

    jba2 <j...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > W białe okienka wpisz brakujące znaki hasła (uważaj na małe/duże literki)
    > uznając, że szare zostały wypełnione przez system i będzie OK.

    Rzecz w tym, ze nie jest OK :(
    Oczywiscie widze, ze kratki sa podpisane cyferkami i wiem,
    ze nalezy wpisac tylko te ze znakow, dla ktorych kratki sa
    aktywne. No i co z tego jak mi pisze ze jest zle.
    Dzis kratki sa inne, ale wynik ten sam :(
    "Podana para u?ytkownik/has3o jest niepoprawna"

    wp

  • 13. Data: 2003-09-01 16:17:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witold Przygoda"
    > "Podana para u?ytkownik/has3o jest niepoprawna"

    a jako uzytkownika podajesz nazwe zlozona z 3 liter imienia, 3 nazwiska i 4
    cyfrowego numerka - bo moze tu podajesz nie to co trzeba
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-09-01 16:18:12
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Witold Przygoda wrote:

> [...]
    > aktywne. No i co z tego jak mi pisze ze jest zle.
    > Dzis kratki sa inne, ale wynik ten sam :(
    > "Podana para u?ytkownik/has3o jest niepoprawna"

    dzwon do nich, powiedz zeby sprawdzili i dali Ci znac jak bedzie ok

  • 15. Data: 2003-09-01 16:29:53
    Od: Witold Przygoda <w...@p...onetniesmiec.pl>

    MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > dzwon do nich, powiedz zeby sprawdzili i dali Ci znac jak bedzie ok

    Oczywiscie ze zadzwonilem. Po dochodzeniu, czy aby na pewno
    wpisuje to co powinienem (tak sie sklada, ze nie jestem jakims
    glabem i przed komputerami od lat siedze po wiele godzin
    dziennie, wiec...) dowiedzialem sie, ze jak poprobowalem
    wiecej niz 10 razy to i tak zablokowalem sobie konto.
    No i teraz czeka mnie dokladnie to, czego sie obawialem,
    czyli kolejna wizyta (kolejna stracona godzina) w banku,
    w celu przekazania imienia, nazwiska, nr konta, PIFu
    i nowego tymczasowego hasla... ciekawe co nastapi, jak
    po tej operacji dalej sie nie bede mogl zalogowac :(((

    wp

  • 16. Data: 2003-09-01 16:56:59
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Witold Przygoda wrote:

> [...]
    > i nowego tymczasowego hasla... ciekawe co nastapi, jak
    > po tej operacji dalej sie nie bede mogl zalogowac :(((

    nie do konca takie pewne czy zablokowales bo skoro od poczatku
    wpisywales poprawnie to wogole mogles nie byc dodany
    do systemu, a powiedziala Ci to pani konsultantka czy administrator?

    znam podobna historie i obylo sie wtedy bez ponownej wizyty,
    w koncu jednak ktos pokapowal ze to po stronie banku bylo
    cos zwalone i poprawili, poczatkowo oczywiscie przez kilka
    pierwszych rozmow szukali przyczyny po stronie klienta...

  • 17. Data: 2003-09-01 19:03:45
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia nie, 31 sie 2003 at 21:41 GMT,
    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):

    > Po co?

    Co po co?

    Po co środowisko devoloperskie SunJava? Bo musiałem popisać trochę w tym
    (programowanie obiektowe)

    Po co IE z MSjava? Bo BPH jest bardzo wybredny (kiedyś tłumaczyłem
    dlaczego) i akceptuje wyłącznie javasecurity1 czyli

    netscape z generacji 4 + dowolna java (to ogranicznikiem jest NN)
    IE dowolny +MSjava (tu ogranicznikiem jest MSjava)

    Czy jeszcze inne po co?

    Jurek

  • 18. Data: 2003-09-01 19:52:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/1/2003 9:03 PM, Użytkownik Jurek Zielinski napisał:
    > Po co IE z MSjava? Bo BPH jest bardzo wybredny (kiedyś tłumaczyłem
    > dlaczego) i akceptuje wyłącznie javasecurity1 czyli
    [...]
    > IE dowolny +MSjava (tu ogranicznikiem jest MSjava)

    Nie.

    > Czy jeszcze inne po co?

    Tak, sprawdz j2re-1_4_2-windows-i586.exe , na mojej Mozilli dziala ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 19. Data: 2003-09-01 21:26:35
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 31 Aug 2003 23:56:05 +0000 (UTC), Witold Przygoda
    <w...@p...onetniesmiec.pl> wrote:

    >Dzieki za porade, tak zrobilem, zaoinstalowalem Communicatora 4.8.
    >Pojawilo sie okno do logowania...
    >
    >HURRA !
    >
    >...wpisalem moj PIF (tak, tak, malymi literami),

    czy to na pewno jest twoj PIF? moze ja jestem nie na biezaco,
    zamknalem ostatnio Sezama, moze cos sie pozmienialo, ale przez
    ostatnie kilka lat korzystania moj PIF mial tylko i wylacznie cyferki,
    bodajze osiem.
    Zreszta byl to chyba rowniez CIF - konia z rzedem temu, kto wie na
    czym polega roznica :)

    PG

  • 20. Data: 2003-09-01 21:30:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/2/2003 12:09 AM, Użytkownik Jurek Zielinski napisał:

    > mam java 1.3 i nie działa - jutro zainstaluje 1,4

    Wiem, stad moje pytanie :), na tej dziala, wiem, bo korzystam;)

    Pozdrawiam.