  • 1. Data: 2003-08-30 12:37:45
    Temat: "terminale" PKOBP
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    witam
    pani w okienku mówiła coś "terminalu" co go mają zamontować lada dzień i
    będzie można po zarejestrowaniu karty sprawdzić saldo i wydrukować historię,
    na czym rzecz polega i co to za "terminale"?

  • 2. Data: 2003-08-30 12:49:22
    Temat: Re: "terminale" PKOBP
    Od: "mariusz" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > na czym rzecz polega i co to za "terminale"?
    >
    > Według mnie to nic nowego. W oddziałach PKO BP /może wiekszości/ są
    czytniki. Przeciągasz kartą jak przy wejściu do bankomatu, podajesz swoje haslo
    i drukuje ci się uproszczony wyciąg obrotow na twoim koncie, za okres ustalony
    np. za ostatnie 2 tygodnie.
    To chyba jest ten terminal. Ale nie koniecznie. Może też być zestaw urządzeń
    pozwalający klientowi na samodzielna obsługę. Są takie oddzialy w Warszawie.

  • 3. Data: 2003-08-30 13:02:39
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl>

    System się nazywa CEZAR (CESAR?) i od ponad 2 lat jest wprowadzany "lada
    dzień"
    Terminale zainstaluje firma (100% własność PKO BP) eService SA.

    --
    http://ag.bocznica.org/

    Pozdrawiam
    Hokus-Pokus
    s...@k...net.pl

  • 4. Data: 2003-08-30 14:11:52
    Od: "Hris" <k...@p...pl>

    Na razie to co funkcjonuje to lipa - przynajmniej w Zielonej Gorze
    Tylko drukuje bardzo skrocony wyciag i dodatkowo jest to zawsze stan na
    dzien poprzedni albo nawet 2 dni do tylu.
    Zeby zeczywiscie sprawdzic stan konta trzeba pokornie odstac swoje w kolejce

    --
    Pzdr
    byly klient

    ____F2__Flyers____160__;-)__
    http://www.pl-rec-sport-zimowe.net

  • 5. Data: 2003-09-03 09:52:27
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > System się nazywa CEZAR (CESAR?) i od ponad 2 lat jest wprowadzany "lada
    > dzień"

    CESAR to wewnętrzny system rozrachunków banku PKO BP SA (to taki rozbudowany
    PKO'wski Elixir - i już od wielu miesięcy funkcjonuje w całym banku, chociaż
    systematycznie jest uzupełniany o kolejne funkcje), a pytającemu chodzi o terminal
    samoobsługowy, który teoretycznie powinien znajdować się w każdej placówce PKO już
    od dosyć dawna.
    Gdzieniegdzie są to wyspecjalizowane urządzenia a'la "kioski elektroniczne" nazywane
    terminalami multimedialnymi (systematycznie takich przybywa), a tam gdzie takowych
    nie ma powinno to być uruchomione na zwykłych terminalach znakowych lub na PC'tach.
    N atkim stanowisku można samodzielnie wykonywać następujące operacje:
    - informacja o aktualnym saldzie
    - przeglądanie oraz wydruk historii rachunku z ostatnich 30 dni
    - przeglądanie tabeli kursowej
    - przeglądanie i modyfikacja kwot zleceń stałych
    - wykonywanie przelewu zwykłego i do ZUS
    Informacje na takim stanowisku samoobsługowym są dokładnie takie same jak u
    dysponenta, ponieważ terminal samoobsługowy, podobnie jak terminale dysponenckie
    pracuje w rzeczywistym środowisku informatycznym banku - dlatego wymagana jest
    autoryzacja kartą i indywidualnym hasłem.
    Aby korzystać z takiego terminala trzeba podpisać umowę na korzystanie z terminala
    samoobsługowego - usługa bezpłatna, natomiast za przelewy płaci się tak samo jak za
    normalnie złożone przelewy papierowe.
    Gdzieniegdzie na takich stanowiskach samoobsługowych można również obsługiwać
    e-SUPERKONTO oraz Inteligo - ale to już zależy od inwencji i możliwości technicznych
    danego oddziału.

    Pozdrawiam
    roythekid

  • 6. Data: 2003-09-03 10:07:43
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    a w jaki sposób można obsłuzyć e-pko lub inteligo , jeśli umowa jest
    spisana do superkonta , ustala sie hasło i podaje nr karty superkonta ,
    to jak maja działać w/w ???

  • 7. Data: 2003-09-03 11:14:46
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Dario" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a w jaki sposób można obsłuzyć e-pko lub inteligo , jeśli umowa jest
    > spisana do superkonta , ustala sie hasło i podaje nr karty superkonta ,
    > to jak maja działać w/w ???

    Po prostu w takim przypadku udostępniony jest dostęp do internetu on-line z dostępem
    tylko do stron e-PKO i inteligo.
    roythekid