  • 21. Data: 2002-05-26 06:53:36
    Temat: Re: HELP Jak sie obsluguje terminal ??? HELP
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:
    > - nie oddawaj klientowi karty zanim nie zlozy podpisu

    Zanim nie sprawdzisz, czy podpis złożony = podpis na karcie!

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 22. Data: 2002-05-26 07:36:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, May 26, 2002 at 06:51:07AM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    > Proste - wysyłasz do polcardu info, a oni juz udowadnianiem się zajmują.

    Jak udowadniaja? Wez i napisz, bo jestem ciekaw.

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-05-26 19:34:15
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    > Jak udowadniaja? Wez i napisz, bo jestem ciekaw.

    Nie mam pojęcia. Mają widac swoje metody.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 24. Data: 2002-05-26 19:38:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, May 26, 2002 at 07:34:15PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie mam pojęcia. Mają widac swoje metody.

    Widze, ze jak zwykle wiesz lepiej.

    To szokujace. Tzn. twoja wiedza.

    --

    --w