  • 1. Data: 2002-05-24 06:43:25
    Temat: Jakosc obslugi
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Czytajac od czasu do czasu na grupie o tym jak mBank traktuje klienta w
    przypadku jakichkolwiek problemow to ciesze sie, ze juz kiedys doszedlem do
    wniosku, ze warto tam zamknac konto (BTW, pan na infolinii byl bardzo
    zdziwiony, ze zamykam). Obecnie sklaniam sie ku opinii, ze warto miec konto
    tam, gdzie w razie klopotow klient w najwiekszym stopniu moze liczyc na
    pomoc ze strony banku niezaleznie od oplat i prowizji (oczywiscie w
    rozsadnych granicach). Filozofia niektorych bankow - "masz x% na ROR wiec
    czego k... wiecej chcesz" nie przemawia do mnie, a m. in. mBank wydaje sie
    dryfowac w tym kierunku. Dlatego tez pytanie: ktory bank w kwestii jakosci
    obslugi wedlug Was wybija sie ponad inne lub po prostu jest OK?

  • 2. Data: 2002-05-24 06:50:29
    Temat: Re: Jakosc obslugi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czego k... wiecej chcesz" nie przemawia do mnie, a m. in. mBank wydaje sie
    > dryfowac w tym kierunku. Dlatego tez pytanie: ktory bank w kwestii jakosci
    > obslugi wedlug Was wybija sie ponad inne lub po prostu jest OK?

    No ciekaw jestem, czy takowy znajdziesz.... ;))))
    BZWBK nie, Fortis e-pakiet tez ne, jak widac z postow pr4oblemy z Inteligo
    tez sa, Pekao SA - i PKO BP empirycznie sprawdzane - do d....,
    Jak cos znajdziesz to daj znac ;)

  • 3. Data: 2002-05-24 07:39:53
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > BZWBK nie, Fortis e-pakiet tez ne, jak widac z postow pr4oblemy z Inteligo
    > tez sa, Pekao SA - i PKO BP empirycznie sprawdzane - do d....,

    Bank Pocztowy ma bardzo fajna infolinie.
    Mozna czesto uslyszec "Nie wiem, ale spytam sie w ksiegowosci i za 10 minut
    oddzwonie"
    Pokazcie mi drugi taki bank...
    Niestety - przez telefon OK, aleobsluga na pocztach to akurat kiepsko
    wychodzi..

    Michal.

  • 4. Data: 2002-05-24 07:42:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bank Pocztowy ma bardzo fajna infolinie.
    > Mozna czesto uslyszec "Nie wiem, ale spytam sie w ksiegowosci i za 10
> [...]

    tu juz ustalilismy - czy raczej minik ustalil - jesli ciagle sprawdzaja w
    sciagawkach sa do dupy i nie warto zakladac tam konta (chpodzilo o Multibank
    ;)))

  • 5. Data: 2002-05-24 08:02:09
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    >
    > tu juz ustalilismy - czy raczej minik ustalil - jesli ciagle sprawdzaja w
    > sciagawkach sa do dupy i nie warto zakladac tam konta (chpodzilo o

    Czy ja wiem...
    Infolinie mozna podzielic na:
    a) nie mam tego w komputerze wiec nic nie powiem.
    b) nie mam tego w komputerze wiec wymyslam.
    c) nie mam tego w komputerze wiec sie spytam.
    :-)

    Ja tam najbardziej lubie typ c).
    Michal

  • 6. Data: 2002-05-24 08:45:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    zeszow.tpsa.pl...
> [...]
    > a) nie mam tego w komputerze wiec nic nie powiem.
    > b) nie mam tego w komputerze wiec wymyslam.
    > c) nie mam tego w komputerze wiec sie spytam.

    jest jeszcze jedna grupa:
    d.) nie mam tego w komputerze i co nam Pan zrobi? ;-)))))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-05-24 10:35:55
    Od: "Phink" <p...@N...pl>

    generalnie szczęścia życzę...
    zawsze można wybrać bank, który wyznaje filozofię "daje ci 0,x% i czego k...
    wiecej chcesz". Przykra polska rzeczywistość. Z dwojga złego wolę wybrać
    ten, który mi daje 8% i mnie olewa niż ten, który daje 2% i mnie olewa.

    pzdr.Phink

    P.S. Przypomniala mi sie pewna stara piosenka. - "Obywatelu zrób sobie
    dobrze sam, przecież najlepiej wiesz o co w twym życiu chodzi."

  • 8. Data: 2002-05-24 17:12:28
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    zeszow.tpsa.pl...

    > jest jeszcze jedna grupa:
    > d.) nie mam tego w komputerze i co nam Pan zrobi? ;-)))))

    Imho a i b zawiera sie w d (co sugeruje jeszcze szerszy wymiar d) ;)

    --
    Wanias