  • 1. Data: 2010-12-21 11:23:23
    Temat: Gwarancje kapitału
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Zauważyliscie że SKOKi już od pewnego czasu mają podwyższony kapitał
    gwarancyjny do 100 000 EU?

    - BTW: na stronach opena i getina (online) w ogóle nie znalazłem info o
    BFG - pewnie słabo szukam, ale chyba nie mają sie czym chwalić...

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 2. Data: 2010-12-21 11:32:55
    Temat: Re: Gwarancje kapitału
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 21 Gru, 12:23, "sTav" <m...@b...o2.pl> wrote:
> [...]
    >
    > - BTW: na stronach opena i getina (online) w ogóle nie znalazłem info o
    > BFG - pewnie słabo szukam, ale chyba nie mają sie czym chwalić...

    http://openonline.pl/info/onas/

    Gwarancje oferowanych produktów

    Produkty oferowane w ramach Internetowego Oddziału Open Finance
    posiadają gwarancję:

    1. Bankowego Funduszu Gwarancyjnego
    2. Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego

    I w karcie każdego produktu... Rzeczywiście, ani słowa.

  • 3. Data: 2010-12-21 14:07:20
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Tomek z Wawy wrote:

> [...]
    >
    > 1. Bankowego Funduszu Gwarancyjnego
    > 2. Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
    >
    > I w karcie każdego produktu... Rzeczywiście, ani słowa.

    o kwocie gwarantowanej: - ani słowa, - (nawet sznurka do BFG nie ma).
    (wiadomo że wszystkie banki w Polsce maja obligatoryjny obowiązek do
    uczestnictwa w BFG)
    - czyli nie mają się czym chwalić
    :-)

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 4. Data: 2010-12-21 14:25:32
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    > o kwocie gwarantowanej: - ani słowa, - (nawet sznurka do BFG nie ma).
    > (wiadomo że wszystkie banki w Polsce maja obligatoryjny obowiązek do
    > uczestnictwa w BFG)

    Nie pisza o kwocie gwarantowanej, bo............
    Bo nie mogą napisać, że gwarantuja Ci 50k euro w open finance, jeżeli
    jednocześnie masz produkty w getinie i getinonline. Jeżeli np. posiadasz
    150k zł w getinonline , 50tys zł w getinie i np 80 tys zł w open finance to
    około 80k zł nie jest objete gwarancją. To jest wsystko grupa getin noble i
    jedna kwota gwarancyjna obowiązuje dla wszystkich tych "bankowynalazków"
    Nie wiem czy idea bank tez nie jest w grupie getin noble

  • 5. Data: 2010-12-21 15:12:10
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 21 Gru, 15:25, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Nie wiem czy idea bank tez nie jest w grupie getin noble

    Idea Bank to osobny podmiot i ma osobne gwarancje BFG, ale w ogóle to
    należy do Getin Holding.

  • 6. Data: 2010-12-21 15:42:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 21 Gru, 15:25, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Nie wiem czy idea bank tez nie jest w grupie getin noble

    Idea Bank to osobny podmiot i ma osobne gwarancje BFG, ale w ogóle to
    należy do Getin Holding.

    Ale na pewno jedna i tylko jedna kwota gwarantowana dotyczy sumy produktów
    zgromadzonych w tych tworach:
    Getin Bank
    Noble Bank
    GetinOnline
    Open Finance

    Czy jeszcze coś pominąłem?

  • 7. Data: 2010-12-21 15:56:20
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > należy do Getin Holding.

    > Ale na pewno jedna i tylko jedna kwota gwarantowana dotyczy sumy produktów

    Niedawno Allianz Bank kupili. Osobny czy łączny do BFG holdingu pana
    Czarneckiego?

  • 8. Data: 2010-12-21 19:22:42
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 12:23, sTav pisze:
> [...]
    >
    > - BTW: na stronach opena i getina (online) w ogóle nie znalazłem info o
    > BFG - pewnie słabo szukam, ale chyba nie mają sie czym chwalić...

    wchodzisz w lokaty np http://getinonline.pl/107
    i jest duża zakładka bezpieczeństwo
    fakt przy kontach tego nie ma

  • 9. Data: 2010-12-21 19:25:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "grin" <s...@a...er> wrote in message news:ieqim4$tam$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Niedawno Allianz Bank kupili. Osobny czy łączny do BFG holdingu pana
    > Czarneckiego?
    wystarczy sprawdzic http://www.bfg.pl/?i_id=889
    dopoki nie nastapi prawne i zatwierdzone przez KNF polaczenie bankow to
    gwarancje sa osobne.
    To samo dotyczy tez nowego Ideabanku, traktowany jest osobno.
    Ludzie nie rozumieja, ze Open nie jest zadnym bankiem tylko posrednikiem,
    czy jak go tam zwal, a wszystkie rachunki prowadzi Getin-Noble Bank.
    Przed rokiem jeszcze rachunki prowadzone przez Noble Bank liczyly sie
    osobno, ale po polaczeniu nie istnieje zaden Noble Bank, to tylko nazwa
    'brandu', podobnie zreszta jak Muti/mbank/BRE- istnieje rozliczeniowo tylko
    BRE Bank.
    Dla niezorientowanych, ale tych chyba jest malo na tej grupie, zawsze przy
    wykonywaniu przelewu z innego banku do banku docelowego mozemy podejrzec
    jego nazwe i wystarczy spojrzec, ze czy robimy przelew do
    Open/Getinonline/Noble/Getinbank- to opis nie pozostawia watpliwosci-(Getin
    Noble Bank SA) i dodany tylko nr oddzialu w okreslonym miescie.

  • 10. Data: 2010-12-21 19:34:02
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 21 Gru, 16:56, "grin" <s...@a...er> wrote:

    > Niedawno Allianz Bank kupili. Osobny czy łączny do BFG holdingu pana
    > Czarneckiego?

    Osobny. A kupili? Bo mieli kupić, ale potem coś to ucichło.