  • 1. Data: 2013-03-16 02:40:28
    Temat: Gruper: konto w Inteligo + 50 zł premii
    Od: www2 <t...@g...com>

    Nie widzialem informacji na grupie to wrzucam:

    http://gruper.pl/x.php/1,38114/Cala-Polska-Otwarcie-
    konta-indywidualnego-albo-wspolnego-z-premia-50-zl-w
    -Inteligo.html

    Oczywiscie link bez reflinka, jakby sie ktos probowal wykazac.

    Z warunkow wazniejszych:

    W Promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne (...)
    nigdy przed udziałem w Promocji nie posiadały żadnego rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku i w dniu przystąpienia do Promocji nie
    posiadają żadnego
    konta Inteligo, ani złożonego wcześniej wniosku o otwarcie konta Inteligo, będącego w
    trakcie
    rozpatrywania.

    Pelny regulamin: http://gruper.pl/repository/files/38114_regulamin_In
    teligo_konto_z_premia_Gruper_regulamin_13_03.pdf

  • 2. Data: 2013-03-16 07:25:26
    Temat: Re: Gruper: konto w Inteligo + 50 zł premii
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    www2 <t...@g...com> writes:

> [...]
    > nigdy przed udziałem w Promocji nie posiadały żadnego rachunku
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku i w dniu przystąpienia do Promocji nie

    No to ciekawy jestem ile osób poza młodzieżą nie miało konta w pekao
    bp.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2013-03-16 08:00:22
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-03-16 07:25, Kamil Jońca wrote:

    > No to ciekawy jestem ile osób poza młodzieżą nie miało konta w pekao
    > bp.

    W pekao BP to chyba nikt nigdy nie posiadal.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2013-03-16 08:29:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    darnok <d...@a...spam.ch> writes:

    > W pekao BP to chyba nikt nigdy nie posiadal.

    Masz rację, choć wiadomo co miałem na myśli :P.
    Korekta: PKO BP.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2013-03-16 10:20:50
    Od: W <w...@w...pl>

    Kamil Jońca wystukał, co następuje:

    > No to ciekawy jestem ile osób poza młodzieżą nie miało konta w pekao
    > bp.

    yay! wciąż jestem młodzieżą! ;-) dziękuję za odmłodzenie :]

  • 6. Data: 2013-03-16 10:40:06
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 16.03.2013 o 10:20 W <w...@w...pl> pisze:

    > Kamil Jońca wystukał, co następuje:

    > yay! wciąż jestem młodzieżą! ;-) dziękuję za odmłodzenie :]

    ja również ;)

    [sas]

  • 7. Data: 2013-03-16 15:54:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Kamil Jońca napisał(a) :

    konta-indywidualnego-albo-wspolnego-z-premia-50-zl-w
    -Inteligo.html

    > No to ciekawy jestem ile osób poza młodzieżą nie miało konta w pekao
    > bp.

    I czy nigdy znaczy NIGDY? Może tu też obowiązuje zatarcie winy?
    ;-) Po ponad 10 latach chyba bank nie powinien już posiadać,
    czyli przetwarzać, żadnych danych osobowych?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2013-03-20 17:17:41
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    www2 pisze:
    > Nie widzialem informacji na grupie to wrzucam:
    >
    > http://gruper.pl/x.php/1,38114/Cala-Polska-Otwarcie-
    konta-indywidualnego-albo-wspolnego-z-premia-50-zl-w
    -Inteligo.html

    Czy przy zakładaniu konta w tej promocji istnieje możliwość
    przeniesienia konta z innego banku? Można by przy okazji coś
    bezinwazyjnie i skutecznie zamknąć, a przy niektórych promocjach było to
    możliwe :-)