  • 1. Data: 2013-03-14 18:22:02
    Temat: Zmiana okresu rozliczeniowego - KK
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    Witam,

    Jak wygląda sprawa zmiany okresu rozliczeniowego dla KK w innych bankach
    niz Alior? Jest możliwość?

  • 2. Data: 2013-03-14 18:52:16
    Temat: Re: Zmiana okresu rozliczeniowego - KK
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-14 18:22, For@ll pisze:
    > Jak wygląda sprawa zmiany okresu rozliczeniowego dla KK w innych bankach
    > niz Alior? Jest możliwość?

    mBank: "Zmiany daty końca cyklu rozliczeniowego można dokonać raz na
    trzy cykle rozliczeniowe."

  • 3. Data: 2013-03-14 20:19:21
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2013-03-14 18:52, osa pisze:

    > mBank: "Zmiany daty końca cyklu rozliczeniowego można dokonać raz na
    > trzy cykle rozliczeniowe."
    No i widać, że się da... w Aliorze powiedzieli, że się nie da i jedyna
    opcja to zamknąć obecną kartę i zrobić nową z nowym cyklem..

  • 4. Data: 2013-03-14 21:04:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "For@ll" napisał w wiadomości grup

    > No i widać, że się da... w Aliorze powiedzieli, że się nie da i jedyna
    > opcja to zamknąć obecną kartę i zrobić nową z nowym cyklem..

    Jeszcze oprócz Aliora nie da się w Millennium, Rajfim oraz w BPH. Nie wiem
    jak w klonach Czarneckiego.

  • 5. Data: 2013-03-14 21:07:03
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2013-03-14 21:04, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "For@ll" napisał w wiadomości grup

    > Jeszcze oprócz Aliora nie da się w Millennium, Rajfim oraz w BPH. Nie
    > wiem jak w klonach Czarneckiego.
    Najlepsze to, że na info Aliora tak można proszę udać się do oddziału,
    kolega zapytał w oddziale, żebym na darmo nie musiał iść tak da się, a
    jak już dotarłem to nie ma takiej możliwości...

  • 6. Data: 2013-03-15 07:12:25
    Od: W <w...@w...pl>

    MarekZ wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "For@ll" napisał w wiadomości grup

    > Jeszcze oprócz Aliora nie da się w Millennium, Rajfim oraz w BPH. Nie
    > wiem jak w klonach Czarneckiego.

    jakieś info o Citi?

  • 7. Data: 2013-03-15 07:38:22
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-15 07:12, W pisze:
    > MarekZ wystukał, co następuje:

    > jakieś info o Citi?

    Można

    Zmieniałem kilka lat temu, bez opłat.

    Ryba

  • 8. Data: 2013-03-15 09:19:48
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 15 marca 2013 07:12:25 UTC+1 użytkownik W napisał:

    > jakieś info o Citi?

    Ja zmienilem przez telefon. Bez problemow i oplat.

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2013-03-15 09:59:58
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 18:52:16 +0100, osa napisał(a):

    > mBank: "Zmiany daty końca cyklu rozliczeniowego można dokonać raz na
    > trzy cykle rozliczeniowe."

    W Polbanku bez problemu, w Citi bez problemu.

    --
    z poważaniem, Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 10. Data: 2013-03-15 19:04:01