  • 1. Data: 2002-07-17 22:57:00
    Temat: [GrupaLukas] - wynik
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Zysk netto Grupy Lukas(LukasBank+Lukas SA) wyniósł ponad 68 mln zł za I
    półrocze 2002roku. To 2 razy wiecej niż rok wcześniej.

  • 2. Data: 2002-07-18 06:16:55
    Temat: Re: [GrupaLukas] - wynik
    Od: <m...@o...mila.edu.pl>

    > Zysk netto Grupy Lukas(LukasBank+Lukas SA) wyniósł ponad 68 mln zł za I
    > półrocze 2002roku. To 2 razy wiecej niż rok wcześniej.

    A więc dlatego pozyczka w koncie (czytaj debet) jest oprocentowana w wysokości
    21,4 % gdy w marmurku PBK (BPH PBK) jak się kiedyś pytałem była ok. 18%.

  • 3. Data: 2002-07-18 06:23:08
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik <m...@o...mila.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

    > A więc dlatego pozyczka w koncie (czytaj debet) jest oprocentowana w wysokości
    > 21,4 % gdy w marmurku PBK (BPH PBK) jak się kiedyś pytałem była ok. 18%.

    17,4% z zaświadczeniem o zarobkach (opcja PLUS). Czyli podobnie.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 4. Data: 2002-07-18 06:28:10
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    > A więc dlatego pozyczka w koncie (czytaj debet) jest oprocentowana w
    wysokości
    > 21,4 % gdy w marmurku PBK (BPH PBK) jak się kiedyś pytałem była ok. 18%.

    A czy w tym PBK też dają na te 18% bez zaswiadczenia o
    zarobkach/zatrudnieniu, bo jesli nie to w lukasie jest 17.4%

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 5. Data: 2002-07-18 14:40:37
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    m...@o...mila.edu.pl wrote:

    > A wi?c dlatego pozyczka w koncie (czytaj debet) jest oprocentowana w wysoko?ci
    > 21,4 % gdy w marmurku PBK (BPH PBK) jak si? kiedy? pyta?em by?a ok. 18%.

    No tak ale koszty wieksze...
    Lukas daje 7% na ROR , token , dostep do netu i zero oplat - porownaj to do BPH
    (zaplacisz kupe kasy za prowadzenie rachunku , dostep do netu i jeszcze ci z 2-3%
    odsetek daja.....)

  • 6. Data: 2002-07-18 15:32:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    do BPH
    > (zaplacisz kupe kasy za prowadzenie rachunku , dostep do netu i jeszcze ci

    Sorry - ale nie myl produktow.
    7%, token, dostep do netu a i owszem - ale nie zero oplat..... Mniejsze
    oprocentowanie, dostep do netu, ale z zdefiniowanymi kontami - to i owszem
    jest za friko - no ale i funkcjonalnosc i oplacalnosc mniejsza.
    Porownuj takze oprocentowanie kredytow w koncie itp.