    From: root <a...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Grecja i jej długi
    Date: Fri, 26 Oct 2012 21:30:56 +0200

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 20:53:02 +0200, totus napisał(a):

    > Tak. Jakoś ciągniemy to dobre określenie. Nie jest to, to na co nas stać bo
    > jedni pracują, a inni ich okradają i dobrobyt przyrasta wolniej niż gdyby
    > wszyscy pracowali ale jakoś ciągniemy

    > Ja nie mówię. że nie należy pożyczać. Ja nie jestem taki mądry by mówić co
    > należy lub co nie należy. Podoba mi się gdy Solorz pożycza i sam oddaje. Nie
    > podoba mi się gdy rząd pożycza a potem zmusza mnie bym ja oddawał.

    To dla ciebie rzad nadstawia własną głowę oraz reputację i pożycza te
    pieniądze a ty sie dziwisz, że potem musisz je oddawać?
    Rzad pozycza dla CIEBIE na preferencyjnych warunkach. Buduje CI za to
    stadion, zebys TY mogl se poogladac w TV jak dzielna Policja (utrzymywana
    tez z pozyczonych pieniedzy) ugania sie za kibolami. Ty masz rozrywkę, i ty
    za nią płacisz. To chyba uczciwe.
    Nie mów tylko że nie lubisz się czasem rozerwać i nie chciałeś stadionu.
    Przeciez wszyscy go chcieli. Spójrz wokół siebie! Widzisz jaki jest ważny
    ten stadion. O mały włos rząd by przez niego nie upadł a przynajmniej jego
    ładniejsza część.