  • 1. Data: 2005-04-28 09:31:02
    Temat: Godziny sesji Elixir we wszystkich bankach
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Czy jest jakaś strona WWW na której można znależć listę sesji wychodzących i
    przychodzących systemu Elixir we wszystkich bankach działających w tym
    systemie, czyli praktycznie we wszystkich bankach w Polsce. Takie coś byłoby
    fajne, przykładowo wpisuję, że o 10.00 dokonuję przelewu z mBanku do PKO BP
    i system pokazuje mi kiedy orientacyjnie pieniądze wylądują w PKO i czy jest
    na to szansa tego samego dnia.

  • 2. Data: 2005-04-28 09:44:00
    Temat: Re: Godziny sesji Elixir we wszystkich bankach
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Paweł Nyczaj napisał(a):
> [...]
    > i system pokazuje mi kiedy orientacyjnie pieniądze wylądują w PKO i czy jest

    Nie głupi pomysł, może dziś połaże po stronach i spisze jak są sesje w
    poszczególnych bankach.

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 3. Data: 2005-04-28 10:29:52
    Od: karem <k...@p...fm>

    Była swego czasu strona z parametrami wszystkich kont internetowych ale
    niestety została zlikwidowana. prowadzona była przez Miernika. moze
    jeszcze gdzies istnieje na sieci..........

  • 4. Data: 2005-04-28 12:30:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    karem <k...@p...fm> wrote:
    > Była swego czasu strona z parametrami wszystkich kont internetowych
    > ale niestety została zlikwidowana. prowadzona była przez Miernika.
    > moze jeszcze gdzies istnieje na sieci..........

    http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-28 12:48:30
    Od: karem <k...@p...fm>

    > http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php

    To dokładnie to. Tylko jakie kodowanie znaków?

  • 6. Data: 2005-04-28 13:01:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    karem said the following On 2005-04-28 14:48:

    m_pl.php

    > To dokładnie to. Tylko jakie kodowanie znaków?

    utf-8, natomiast ten serwer jest (chyba) źle skonfigurowany, bo
    przysyła, info, ze jest to w iso-8859-2
    KJ

  • 7. Data: 2005-04-28 14:50:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    karem napisał:
    m_pl.php

    > To dokładnie to. Tylko jakie kodowanie znaków?

    Ustaw sobie w menu 'Widok' przeglądarki Kodowanie na UTF to Ci się
    poprawnie wyświetli.

    K.