  • 11. Data: 2002-09-30 21:11:30
    Temat: Re: Godzina 0 , już za niecałe 13 godzin
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:anadsr$plk$1@news.onet.pl...

    > przywalic mu jeszcze podatek od zgromadzonego majatku (mniejsza z nazwa
    tego
    > podatku)... tyle ze bez deklarcji troche trudno.

    Zawsze jest obawa, ze "mecenasi posła" mogliby być niezadowoleni.
    Ale po abolicji i transferze LEGALNIE, można reszcie hołoty dorypać, aby nie
    miała szans dorównać protoplastom.

    A wszystko w imię miłości bliźniego i dla dobra ojczyzny, emerytów,
    nauczycieli i reszty...:-(
    Ja kocham , tfu, polityków i prawników :-(

  • 12. Data: 2002-09-30 22:37:01
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    > Załóż optymistycznie, że ktoś ma zaskórniaków 10 tys. zł. (oceń czy to
    dużo
    > czy mało)
    > Prowizja od przelewu do Europy jest rzędu 100 zł. Do tego 2% podatku
    > polskiego czyli następne 200 zł.
    > Odsetki po roku nie zrównoważą tej straty.

    widzisz wszystko zależy do czego porównywać

    Ty porównujesz na zasadzie : w Polsce mam spokojne 5% w banku (po odjęciu
    belkowego pi razy oko) a na zachodzie dostanę jakieś 2% z czego koszty
    transferu są dość duże więc się nie opłaca,

    z drugiej strony np. 2 lata temu w Argentynie sporo ludzi myślało podobnie
    jak ty i zobacz jak na tym wyszli,

    przy scenariuszu negatywnym (następny premier z pasiastym biało czerwonym
    kwadratem) wolałbym mieć 10 tyś zł na 2% w Szwajcarii niż na 30% w Polsce

    oczywiście oby czarnowidztwo się nie spełniło bo tak jest lepiej dla nas
    wszystkich, ale mimo wszystko jest to warte lekkiego rozważenia

  • 13. Data: 2002-10-01 07:26:08
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "PB" <k...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > przy scenariuszu negatywnym (następny premier z pasiastym biało czerwonym
    > kwadratem) wolałbym mieć 10 tyś zł na 2% w Szwajcarii niż na 30% w Polsce

    To jest prawda.
    Ja uważam, że każdy Polak mający "zbędne" co najmniej 10 tys , ale Euro :-),
    powinien poważnie się nad tym zastanawiać.
    Biedniejsi zaś powinni skupiać się na zamianie pieniędzy na dobra
    materialne, mało tracące na wartości, ale potrzebne i zdatne do zamiany na
    inne towary.

    Ja obawiam się, że te "cudowne" obligacje, o których tu czasami jest
    dyskusja, za kilka lat mogą odbić się czkawką.

  • 14. Data: 2002-10-01 08:21:10
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 30 Sep 2002 22:57:49 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Ojjjj, jednorazowy ? Po co jak mozna co roku (wraz z nowa deklaracja)
    >kasowac ?

    Znając życie to on faktycznie będzie jednorazowy. Co roku.
    I za każdym razem będą zapewniać że to juz na pewno ostani raz, bo
    akurat jest ciężko, albo zapomniano zlikwidować przepis nakazujący
    płacić podatek, albo że się pomylili. każde tłumaczenie jest dobre.

    pamiętacie jak na początku lat 90-tych na jeden rok zwiększono podatek
    dochodowy? I ile to trwało? Pięć lat? Tak samo może być z
    jednorazowością.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    > Biedniejsi zaś powinni skupiać się na zamianie pieniędzy na dobra
    > materialne, mało tracące na wartości, ale potrzebne i zdatne do zamiany na

    od dzisiaj wódka potaniała o 30%, więc moze warto zainwestować ? :-))

  • 16. Data: 2002-10-01 09:44:08
    Od: t...@p...onet.pl

    > Za 13 godzin będzie można LEGALNIE zakładać konta w UE.
    > Ciekawe czy bardzo się bedzie działo z tego powodu tu na liście.
    >
    > czego sobie i wam zyczę.
    >

    > --
    > Krzysiołek

    Nie tylko w UE ale w krajach EOG i OECD.

    TM

  • 17. Data: 2002-10-01 09:47:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja obawiam się, że te "cudowne" obligacje, o których tu czasami jest
    > dyskusja, za kilka lat mogą odbić się czkawką.

    Nikt nie twierdzi, że obligacje są "cudowne".
    To wcale nie są papiery 100% bezpieczne, wbrew temu co kiedyś
    wmawiały różne reklamy.
    A ryzyko rośnie w miarę wzrostu nieobliczalności emitenta i pogarszania się
    jego sytuacji finansowej (jak to się ma do naszych obligacji musisz sam
    ocenić lub zdać się na ocenę innych).

    Gdyby np. kiedyś zaczęło się robić u nas nieciekawie, to z takiej inwestycji
    należy się jak najszybciej wycofać. Problem w tym, że należy to zrobić zanim
    inni wpadną na ten sam pomysł i cena spadnie na pysk ;-)

    Pix

  • 18. Data: 2002-10-01 12:16:09
    Od: "Shameck" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org> napisał w wiadomości
    > Za 13 godzin będzie można LEGALNIE zakładać konta w UE.
    > Ciekawe czy bardzo się bedzie działo z tego powodu tu na liście.

    tylko w UE czy w ogole za granica??
    Shameck

  • 19. Data: 2002-10-01 15:26:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "pix" <p...@w...pl> writes:

    > A sondaże pokazują (jeśli im wierzyć oczywiście), że to się ponoć
    > społeczeństwu
    > podoba - jakże łatwo ludziom zamącić w głowach
    > Jak się zorientują o co może chodzić, to będzie juz niestety za późno.

    To oczywiste - komunisci zawsze starali sie pokazac ludziom (w wiekszosci
    niezbyt bogatym) pozornego wroga, by odwrocic ich uwage od siebie, czyli
    wroga rzeczywistego. Jakiego pozornego wroga mozna najprosciej pokazac
    i jakiego sie zawsze pokazywalo? Oczywiscie, klasowego - bo taki
    krwiopijca nie jest "wrogiem" tylko bardzo ograniczonej czesci
    spoleczenstwa.

    To samo od kilkuset lat i ludzie wciaz daja sie oszukiwac? No coz,
    to tylko jeden z elementow strategii.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator