eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGłupie pytania w banku Millennium... › Re: Głupie pytania w banku Millennium...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!skynet.be!skynet.be!newsfeed00.sul.t-online.
    de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!195.34.132.48.MISMATCH!newsfeed01.che
    llo.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <3...@p...onet.pl> <bls3h3$euo$1@foka1.acn.pl>
    <Wdhgb.80852$qU6.1289253@news.chello.at> <blsauc$jqq$1@foka1.acn.pl>
    Subject: Re: Głupie pytania w banku Millennium...
    Lines: 29
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <sgjgb.83083$qU6.1328945@news.chello.at>
    Date: Mon, 06 Oct 2003 19:20:56 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1065468056 62.179.32.23 (Mon, 06 Oct 2003 21:20:56 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 06 Oct 2003 21:20:56 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:262582
    [ ukryj nagłówki ]

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    news:blsauc$jqq$1@foka1.acn.pl...
    >
    > Przecież raportów o wpływie/wypływie pieniędzy nie robi się ręcznie w
    kasie.
    > Na pomysł z marketingiem nie wpadłem, bo takie działanie IMHO klientów
    > odstręcza.
    >

    Raportow sie nie robi, ale zbiera dane. Zwroc uwage, ze czesto sie mozna
    spotkac z podobnymi pytaniami. Dlaczego Pan/i rezygnuje z naszych uslug?
    Skad Pan dowiedzial sie o naszym produkcie? itp.

    >
    > W takim razie kasjer nie powinien pytać tłumacząc to zaleceniem
    > przełożonych, tylko poprosić o krótką odpowiedź _po_ dokonaniu operacji od
    > razu _informując_ czemu to ma służyć.
    > Bank powinien szanować prywatność klienta, a nie włazić w jego sprawy w
    > niewiadomym celu.
    >

    Nie wiem jak jest w Millennium, byc moze nie przeszkolili wlasciwie
    pracownikow albo maja kiepski proces rekrutacji. Wyjasnielem tylko, ze takie
    informacje sa cenne dla banku, a udzielenie odpowiedzi moze byc takze
    korzystane dla klienta. Moze sie okazac np, ze lokata na 3%, ktora wlasnie
    chcemy zlikwidowac moze byc na 3,5% ;).

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1