    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Głupi przelew a ile problemów.
    Date: Sat, 24 Jan 2015 20:39:14 +0100

    "Piotr Gałka" m9t51v$su7$...@s...chmurka.net

    > postanowiłem wykonać go tam, gdzie jest od lat zdefiniowany - mBank.

    A mnie jeno 5 minut zajęło odszukanie przelewu do Utylizatorni Składek.
    Płacę teraz te ,,powinności'' (i do Utylizatorni Składek, i do pokrewnej
    organizacji -- Zakładu Utylizacji Składek) z Krokodyla, ale dane musiałem
    zassać z mBanku.

    Z jednej strony prezydent RP, Komorowski podpisuje podniesienie składek
    ZUS (chyba od umowy o dzieło) aby opiekować się ;) Polakami a z przeciwnej
    strony premier Tusk podwyższa wiek emerytalny... Słowem -- równowaga jest
    zachowana.

    W ciągu 8 lat lekarze rodzinni leczyli mi antybiotykami astmę przez 3 lata.
    Jedna lekarka leczyła odciski na łokciach jako łuszczycę. :) (była świeżo
    zatrudniona i tylko na chwilę -- odeszła, aby zakładać własną przychodnię)
    Inna stwierdziła u mnie zawał serca, choć studziłem jej zapał informacją
    o astmie... (ta lekarka ponoć też już nie pracuje w tej przychodni)

    Wypisywali recepty, abym mógł dzięki temu kupić leki, które wg lekarzy
    (i Budzika także) nie są lekami. Kierowali do specjalistów (wskazanych
    przez mnie) i na badania krwi oraz moczu a także wystawiali różne
    wnioski... (przykładowo do NFZ zamiast do ZUS)

    W ciągu tych 8 lat tylko jeden lekarz wykazywał słuszną inicjatywę.
    Skierował mnie do neurologa, na rehabilitację, do pulmonologa i do
    alergologa... Wypisał mi słuszne leki (poniekąd wbrew prawu -- abym
    mógł przeżyć) i postawił słuszne diagnozy w sprawie mojej duszności...

    IMO ten lekarz by mi oddał połowę zapłaty, jaką NFZ zapłacił przychodni
    za ,,leczenie'' mnie, uważając, że połowa tej opłaty to niezły zarobek.
    Przy okazji bym zaoszczędził na kupowaniu leków niepotrzebnych...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'