  • 1. Data: 2018-07-03 19:04:39
    Temat: Giełdy kryptowalut
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Czy ktoś tu się zna na giełdach kryptowalut, zwłaszcza na
    https://coinbe.net? Chętnie bym popytał ale na priv, bo to trochę OT.
    Mój adres mailowy jest poprawny, jeśli ktoś coś wie proszę pisać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-07-03 21:33:31
    Temat: Re: Giełdy kryptowalut
    Od: z <...@...pl>

    > Czy ktoś tu się zna na giełdach kryptowalut, zwłaszcza na
    > https://coinbe.net? Chętnie bym popytał ale na priv, bo to trochę OT.
    > Mój adres mailowy jest poprawny, jeśli ktoś coś wie proszę pisać.

    Spamujesz czy chcesz umoczyć? :-)

  • 3. Data: 2018-07-03 21:41:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Jul 2018 21:33:31 +0200, z napisał(a):

    > Spamujesz czy chcesz umoczyć? :-)

    Chcę sprzedać tam (lub gdziekolwiek indziej) swoją walutę za PLN. A
    ponieważ nigdy tego nie robiłem, potrzebuję wskazówek. Wszystko po to by
    nabyć deko umiejętności.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-07-03 21:45:36
    Od: z <...@...pl>

    Co masz? Wiesz o podatku?

  • 5. Data: 2018-07-04 08:03:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Jul 2018 21:45:36 +0200, z napisał(a):

    > Co masz? Wiesz o podatku?

    Mam garść dogecoinów. O podatku wiem tyle że za obrót tą ilością nie
    beknę :) Cała operacja jest bardzo ćwiczebna.
    --
    Jacek
    I hate haters.