  • 1. Data: 2018-07-05 10:14:39
    Temat: Giełda coinbe.net
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Mam trochę BTC w portfelu giełdowym na coinbe. Chcę przelać to na swój
    prywatny portfel. Wypełniam rubryczki, żądam tokena na swój email,
    otrzymuję go. I co z tego kiedy nie ma rubryki gdzie mam go wpisać dla
    potwierdzenia :)
    Jak w tym stanie kliknę "wypłać" to dostaję komunikat "pole TOKEN ma
    niewłaściwy format". No pewnie że ma ale gdzie do cholery ono jest?!
    Wypróbowane na Chromium 66 i firefoxie 60, pod Mintem.
    Ktoś coś kuma z tego? :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-07-08 08:27:58
    Temat: Re: Giełda coinbe.net
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Jul 2018 10:14:39 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ktoś coś kuma z tego? :)

    Cholera, gapiłem się i nie widziałem. Po godzinie wróciłem i dostrzegłem
    :) Zaiste, można patrzeć a nie widzieć.
    --
    Jacek
    I hate haters.