  • 1. Data: 2018-06-30 14:31:18
    Temat: VW Bank - działa?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Możecie się zalogować do VW Bank Polska?

  • 2. Data: 2018-06-30 16:08:49
    Temat: Re: VW Bank - działa?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 30 czerwca 2018 14:36:24 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Możecie się zalogować do VW Bank Polska?

    Hmmm, a pracownikiem VW jesteś?
    Bo tylko dla nich VW Bnk od ponad pół roku prowadzi detal, pozostałym fizolom wymówił
    umowę.
    Czy może pół roku nie korzystałeś?
    A technicznie mam tak, że login i hasło działają nadal o tyle, że jak podam złe hasło
    to napisze, że złe, a jak dobre to od razu na stronę wylogowania przechodzi.
    Widać, że nie zlikwidowali.
    Hmm, ciekawe co by było przy próbie przelewu.
    A może im narobić koło d4 za pomocą RODeO?

  • 3. Data: 2018-06-30 16:35:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 07:08:49 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

> [...]
    > Widać, że nie zlikwidowali.
    > Hmm, ciekawe co by było przy próbie przelewu.
    > A może im narobić koło d4 za pomocą RODeO?

    Nic z tego - sie zaslonia obowiazkiem prawnym.

    Albo pokaza zgode udzielona przy zakladaniu :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-06-30 23:34:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 30 Jun 2018 07:08:49 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski

    VWBankDirect dla firmy działa mi.
    Ale widzę zaczęło wchodzić.