eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwGiełda pozytywnie zareagowała na groźby wyrzucenia Polski z Eurowizji! ;-) › Re: Giełda pozytywnie zareagowała na groźby wyrzucenia Polski z Eurowizji! ;-)
    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Giełda pozytywnie zareagowała na groźby wyrzucenia Polski z
    Eurowizji! ;-)
    Date: Wed, 13 Jan 2016 12:20:47 +0100

    > http://wyborcza.pl/1,75477,19467924,europejska-unia-
    nadawcow-grozi-polsce-wyrzuceniem-z-eurowizji.html

    > 09:16 WIG20 +0.71%

    Kolego wg mnie możliwy jest taki scenariusz:

    - potestowanie zaznaczonej świecy http://images75.fotosik.pl/229/651c33c20d52573c.png
    - odbicie od zaznaczonej świecy w dół na 1630 wedle pierzaka który wyryswałem
    wcześniej: http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png
    - powolna jazda w górę zgodnie z kapitałem o którym pisał Jacek Maliszewski

    Maliszewski: To początek fali umocnienia złotego
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Maliszewski-To-pocza
    tek-fali-umocnienia-zlotego-7291180.html

    "[...]Jacek Maliszewski, główny ekonomista DMK: To prawda, uderzenie w złotego we
    wtorek było imponujące. Umocnienie złotego szczególnie się nasiliło w późnych
    godzinach popołudniowych i wczesnowieczornych, gdy polskie banki już nie pracowały.
    Według mnie kupowały banki zza Atlantyku. Domyślam się, że ten sam kapitał zaczął
    umacniać w tym samym czasie waluty krajów Ameryki Południowej. W tym samym czasie
    zyskiwało m.in. meksykańskie peso.

    P.S. Kto czyta wyborczą ten sam sobie szkodzi.
    P.S.2 Jak ma znowu wygrać jakiś pederasta z brodą to lepiej w tym nie brać udziału

    Endriu