  • 1. Data: 2016-01-13 09:18:24
    Temat: Giełda pozytywnie zareagowała na groźby wyrzucenia Polski z Eurowizji! ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://wyborcza.pl/1,75477,19467924,europejska-unia-
    nadawcow-grozi-polsce-wyrzuceniem-z-eurowizji.html
    | Europejska Unia Nadawców grozi Polsce wyrzuceniem z Eurowizji
    | mo 13.01.2016 08:23

    09:16 WIG20 +0.71%

    ;-)

    --
    A. Filip
    Lepszy jeden ptak w dłoni niż dziesięć w lesie. (Przysłowie szwedzkie)

  • 2. Data: 2016-01-13 12:20:47
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > http://wyborcza.pl/1,75477,19467924,europejska-unia-
    nadawcow-grozi-polsce-wyrzuceniem-z-eurowizji.html

    > 09:16 WIG20 +0.71%

    Kolego wg mnie możliwy jest taki scenariusz:

    - potestowanie zaznaczonej świecy http://images75.fotosik.pl/229/651c33c20d52573c.png
    - odbicie od zaznaczonej świecy w dół na 1630 wedle pierzaka który wyryswałem
    wcześniej: http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png
    - powolna jazda w górę zgodnie z kapitałem o którym pisał Jacek Maliszewski

    Maliszewski: To początek fali umocnienia złotego
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Maliszewski-To-pocza
    tek-fali-umocnienia-zlotego-7291180.html

    "[...]Jacek Maliszewski, główny ekonomista DMK: To prawda, uderzenie w złotego we
    wtorek było imponujące. Umocnienie złotego szczególnie się nasiliło w późnych
    godzinach popołudniowych i wczesnowieczornych, gdy polskie banki już nie pracowały.
    Według mnie kupowały banki zza Atlantyku. Domyślam się, że ten sam kapitał zaczął
    umacniać w tym samym czasie waluty krajów Ameryki Południowej. W tym samym czasie
    zyskiwało m.in. meksykańskie peso.

    P.S. Kto czyta wyborczą ten sam sobie szkodzi.
    P.S.2 Jak ma znowu wygrać jakiś pederasta z brodą to lepiej w tym nie brać udziału

    Endriu