  • 1. Data: 2012-12-28 12:38:19
    Temat: Getinonline zmiana odnawialności lokat
    Od: neterr <s...@g...com>

    Hej!

    Koncza mi sie dziesiatki lokat "Magiczna Dwunastka". Podczas zakladania tych lokat
    (niby dla wygody uzytkjownika) bank automatycznie ustawial odnawialnosc. Czy jest
    jakis prosty sposob aby to zmienic? Przez prosty rozumiem cos innego niz klikanie na
    kazdej, zmiana parametrow i przepisywanie kodu z smsa.

    --
    netter

  • 2. Data: 2012-12-28 13:13:17
    Temat: Re: Getinonline zmiana odnawialnosci lokat
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Uzytkownik "neterr" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    To samo mnie niedlugo czeka w Idea :>

  • 3. Data: 2012-12-28 13:55:45
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    Najlepsze jest to, że co jakiś czas pojawia się "awaria" w wyniku której lokaty
    nieodnawialne znów stają się odnawialne. Polecam więc sprawdzanie stanu odnawialności
    przed spodziewaną zapadalnością lokat.

  • 4. Data: 2012-12-28 14:37:57
    Temat: Re: Getinonline zmiana odnawialności lokat
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-28 12:38, neterr wrote:

> [...]
    jakis prosty sposob aby to zmienic? Przez prosty rozumiem cos innego niz klikanie na
    kazdej, zmiana parametrow i przepisywanie kodu z smsa.

    Zlecic to telefonicznie. I potem i tak zweryfikowac ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2012-12-28 19:28:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    elmer radi radisson napisał(a) :

> [...]
    kazdej, zmiana parametrow i przepisywanie kodu z smsa.

    > Zlecic to telefonicznie. I potem i tak zweryfikowac ;)

    Zgadza się. Dlaczego ja mam się męczyć w klikanie pierdyliarda razy
    i wpisywania 8 razy pierdyliard znaków kodu SMS-owego. Niech się tym
    zajmie ten co zepsuł funkcjonalność - bank. I tak też stosowałem się
    do mej metody.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]